Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 600 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний заклад з надання психіатричної допомоги" Хмельницької обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 02004580 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Климчук Віталій Леонідович |
| Телефон: | +380933496123 |
| E-mail: | buleshna@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 32120, Україна, Хмельницька область,Хмельницький район, село Скаржинці, Розсошанська ТГ |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: а) Учасником у складі пропозиції не надано довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням договору на поставку аналогічного* товару, найменування організації (замовника), суми договору, який укладений та виконувався в 2023-2025 роках, разом із копією такого договору без додатків та додаткових угод, що вказаний в довідці. Також Учасником в складі пропозиції не надано документи, що підтверджують факт повного виконання наданого в складі пропозиції договору, шляхом надання звіту про виконання договору про закупівлю сформованого електронною системою закупівель. * - аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. б) Учасником у складі пропозиції не надано: • копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару; • копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару; • копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару; • копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару. в) Учасником у складі пропозиції не надано протокол випробувань який підтверджує відповідність тканини стільців та банкеток виданий на ім’я Учасника установою акредитованою Національним агентством з акредитації України на випробування відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17025. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) Відповідно до п.п. 3.5.2. п.5 Розділу ІІІ ТД, «Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням договору на поставку аналогічного* товару, найменування організації (замовника), суми договору, який укладений та виконувався в 2023-2025 роках, разом із копією такого договору без додаткків та додаткових угод, що вказаний в довідці. Також Учасником в складі пропозиції надаються документи, що підтверджують факт повного виконання наданого в складі пропозиції договору, шляхом надання звіту про виконання договору про закупівлю сформованого електронною системою закупівель. Досвід виконання договорів повинен бути позитивним тобто договори виконувалися своєчасно, постачання здійснювалося в повному обсязі у визначені строки відповідної якості та зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили» б) Відповідно до Додатку №2 до ТД «Окрім того, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи: • копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару; • копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару; • копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару; • копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару.» в) Відповідно до Додатку №2 до ТД «Стілець ISO-24 chrome з кріпленням між собою – 100 шт. Розміри: Ширина сидіння – 470 мм Глибина сидіння – 410 мм Висота сидіння – 440 мм Висота загальна – 810 мм Висота спинки – 370 мм Габаритна глибина – 600 мм Габаритна ширина – 545 мм Якісні характеристики тканини стільців повинні відповідати наступним показникам: - сировинний склад: штучна шкіра на тканинній основі (позначення НД на методи випробувань ДСТУ 4057-2001); - щільність, г/м2: 260 (позначення НД на методи випробувань ДСТУ ISO 2286-1:-2005); - стійкість фарбування до хімічної частки (змінення фарбування проби/зафарбовування суміжної тканини): 4/4 (позначення НД на методи випробувань ДСТУ ISO 11643-2001); - стійкість до стирання: витримує 500000 циклів (позначення НД на методи випробувань ДСТУ ISO 12947-2:2005). На підтвердження відповідності вищевказаним характеристикам учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції протокол випробувань який підтверджує відповідність тканини стільців виданий на ім’я Учасника установою акредитованою Національним агентством з акредитації України на випробування відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17025 Банкетка медична зі спинкою – 25 шт Каркас виготовлений з високоякісної сталі з полімерно – порошковим покриттям. Сидіння і спинка оббиті замінником шкіри. Підклатка з латексу не менше 80% і 20% пінополіуретану. Ніжки мають полімерні вставки. Покриття каркасу, сидіння та спинки дозволяють проводити санітарну обробку дезінфікуючими засобами. Номінальне навантаження до 400 кг. Розміри: Висота – 800 мм Ширина – 500 мм Довжина – 1800 мм Вага – до 25 кг. Якісні характеристики тканини банкетки повинні відповідати наступним показникам: - сировинний склад: штучна шкіра на тканинній основі (позначення НД на методи випробувань ДСТУ 4057-2001); - щільність, г/м2: 260 (позначення НД на методи випробувань ДСТУ ISO 2286-1:-2005); - стійкість фарбування до хімічної частки (змінення фарбування проби/зафарбовування суміжної тканини): 4/4 (позначення НД на методи випробувань ДСТУ ISO 11643-2001); - стійкість до стирання: витримує 500000 циклів (позначення НД на методи випробувань ДСТУ ISO 12947-2:2005). На підтвердження відповідності вищевказаним характеристикам учасники повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції протокол випробувань який підтверджує відповідність тканини банкетки виданий в першому кварталі 2025 року, на ім’я Учасника, установою акредитованою Національним агентством з акредитації України на випробування відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17025 17025.» 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Надати довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням договору на поставку аналогічного* товару, найменування організації (замовника), суми договору, який укладений та виконувався в 2023-2025 роках, разом із копією такого договору без додатків та додаткових угод, що вказаний в довідці. Також надати документи, що підтверджують факт повного виконання наданого в складі пропозиції договору, шляхом надання звіту про виконання договору про закупівлю сформованого електронною системою закупівель. б) Надати: • копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару; • копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару; • копію діючого сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2023 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару; • копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», який виданий відповідним органом з сертифікації на ім’я Учасника або перевізника та який чинний протягом усього строку поставки товару. в) Надати протокол випробувань який підтверджує відповідність тканини стільців та банкеток виданий на ім’я Учасника установою акредитованою Національним агентством з акредитації України на випробування відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17025.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.