| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 944 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 720 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
9 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару та фасування).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію, Вих №290 від 28.02.2025, але в розділі «Вартість пропозиції» не вказав загальну вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях цифрами та прописом з/без урахуванням ПДВ. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю: – розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5% від вартості договору; – вид забезпечення виконання договору про закупівлю – ЗАВДАТОК, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок Замовника: військова частина Т0920, 49035, м. Дніпро, “Державна казначейська служба України в м. Києві, р/р UA088201720355149002001012908, МФО 820172, ЄДРПОУ 26632252, не платник ПДВ”; - призначення платежу: «Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі)». Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Учасник повинен у складі тендерної пропозиції подати засвідчене ним зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розміри та не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: – після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; – за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; – у випадках, передбачених статтею 43 Закону; – згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин.» Встановлено, що Учасник не надав засвідчене ним зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розміри та не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання Молоко згущене).» Встановлено, що Учасник надав Довідку про виконання аналогічного договору, № 15/03 від 03 березня 2025 р., копію договору зазначеного у довідці, але не надав документів на підтвердження виконання договору. «15.14. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності транспортування відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 15.02.2024 № 431 «Про затвердження Порядку державної реєстрації потужностей та Порядку ведення державного реєстру операторів ринку та їхніх потужностей». Документ повинен бути виданий управлінням Держпродспоживслужби на ім’я та потужності Учасника.» Встановлено, що Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей за видом діяльності транспортування. «15.16. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 15.02.2024 № 431 «Про затвердження Порядку державної реєстрації потужностей та Порядку ведення державного реєстру операторів ринку та їхніх потужностей» на Учасника та Виробника (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України).» Встановлено, що Учасник не надав Експлуатаційний дозвіл на Виробника. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.3. Для юридичних осіб - статут Учасника або інший установчий документ, а у разі, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.» Встановлено, що Учасник не надав інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. До Статуту. 15.17. Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору. Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, Вих. №54 від 03.03.2025, від ТОВ «ПРОДЕНЕРГО» у якому вказано, що ТОВ «ПРОДЕНЕРГО» є представником виробника ПП «Мадеса» і на підтвердження представництва було посилання на договір між ТОВ «ПРОДЕНЕРГО» та ПП «Мадеса», але наданий на підтвердження представництва Договір №20/10 від 20.10.2017р. є договором купівлі-продажу і не надає права ТОВ «ПРОДЕНЕРГО» представляти інтереси ПП «Мадеса». «15.16. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та Виробника (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України).» Встановлено, що Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів на Виробника. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: Згідно пункту 12. «….Учасник повинен у складі тендерної пропозиції подати засвідчене ним зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розміри та не пізніше дати укладення договору про закупівлю…» Встановлено, що Учасник не надав зобов’язання про внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначеному Замовником розмірі Згідно пункту 15.8. «Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: ... повне найменування (українською та англійською мовами);…..» Встановлено, що учасник не вказав повне найменування англійською мовою. Згідно пункту 15.13 оголошення «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання Молоко згущене).» Встановлено, що Учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) «15.16.. Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та Виробника (якщо товар імпортований, то на офіційного представника виробника чи імпортера продукції на території України).» Встановлено, що Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів на Виробника. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.