Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 271 069,15 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 710,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А7366 |
| ЄДРПОУ: | 26615207 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Горобець |
| Телефон: | +380974707985 |
| E-mail: | horobets.a.a@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Під час перегляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність, у зв'язку з чим потрібно оголосити вимогу про її усунення та, відповідно, продовжити строк кваліфікації
За результатом розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідність у наданих Вами документах, а саме: не надано завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту або гарантійний лист про надання вказаних документів на момент поставки. Враховуючи вищевикладене вбачається невідповідність п. 6 р. ІІ додатка 1 Тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.