Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 102 060 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 020 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 08571363 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://nuczu.edu.ua/ukr/ |
| Контактна особа: | Ірина Шара |
| Телефон: | +380472550959 |
| E-mail: | shara_iryna@nuczu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 18034, Україна, Черкаська область,місто Черкаси, вул.Онопрієнка будинок 8 |
8 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією код за ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них 1. Найменування замовника: Національний університет цивільного захисту України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 08571363. 3. Місцезнаходження замовника: 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Онопрієнка, 8. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-05-30-004050-a. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі: ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ (код 2666522192). 6. Перелік виявлених невідповідностей: 1) на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в складі пропозиції учасника міститься скан-копія договору поставки від 15 березня 2025 року № 2802/25, укладений з ФОП Кас’яненко Л.О., в якому предмет закупівлі не відповідає вимогам Замовника. Крім того, термін дії договору згідно абзацу другого розділу 9 договору поставки від 15 березня 2025 року № 2802/25 зазначено 31 грудня 2024 року. Також, в складі пропозиції до договору поставки від 15 березня 2025 року № 2802/25, учасником надано специфікація - Додаток №1 до Договору поставки №2802/24 від 28.02.2024, що не відповідає зазначеному договору; 2) в складі пропозиції надано довідку з інформацією щодо погодження учасника з проектом договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації), але відсутня інформація що учасник гарантує свої зобов’язання за ним. 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1, п.6.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати скан-копію повністю виконаного аналогічного договору, що є предметом закупівлі, (договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товарів та у повному обсязі згідно договору (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце)), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товарів згідно такого аналогічного договору та в повному обсязі таких товарів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) *Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка товару згідно предмету закупівлі за ДК 021:2015 39110000- 6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них; 2) надати інформацію в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору (Додаток 4 до Тендерної документації), що запропонований замовником та гарантує свої зобов’язання за ним
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією код за ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них 1. Найменування замовника: Національний університет цивільного захисту України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 08571363. 3. Місцезнаходження замовника: 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Онопрієнка, 8. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2025-05-30-004050-a. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРУХІН АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ (код 2753403730). 6. Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в складі пропозиції учасника міститься скан-копія договору про закупівлю №148 від 15.03.2020р., укладений з Відділом освіти Глобинської районної державної адміністрації, в якому предмет закупівлі визначено за кодом згідно ДК 021-2015 «39160000-1: Шкільні меблі», скан-копія договору на придбання шкільних меблів для НУШ №24 від 16.03.2020р., укладений з Загально-освітньою школою І-ІІІ ступенів №1 Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області, в якому предмет закупівлі визначено за кодом ДК 021-2015 «39160000-1: Шкільні меблі», скан-копія договору на придбання шкільних меблів для НУШ №46 від 10.06.2020р., укладений з Загально-освітньою школою І-ІІІ ступенів №1 Горішньоплавнівської міської ради Полтавської області, в якому предмет закупівлі визначено за кодом «39150000-8: Меблі та приспособи різні» 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати скан-копію повністю виконаного аналогічного договору, що є предметом закупівлі, (договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товарів та у повному обсязі згідно договору (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце)), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товарів згідно такого аналогічного договору та в повному обсязі таких товарів (видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) *Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є поставка товару згідно предмету закупівлі за ДК 021:2015 39110000- 6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.