Закупівлю оголошено - 04-08-2025, 08:18. Дата останніх змін - 03-09-2025, 11:47

Канцелярське приладдя

Канцелярське приладдя... Державна закупівля - UA-2025-08-04-000078-a Канцелярське приладдя від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 8/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-04-000078-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-08-2025, 08:18
по 08-08-2025, 10:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-08-2025, 18:00
по 13-08-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 14-08-2025, 12:40
по 14-08-2025, 13:09

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
242724
242 724 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 213,62 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:130 Відділ закупівель
Телефон:380986395066
E-mail:tender130@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Канцелярське приладдя
242 724 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 14-08-2025, 12:40
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Канцелярське приладдя відповідно до додатку №3 Конкурсної документації

10 510
штука
Україна Відповідно до документації
з 18-08-2025 по 18-09-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-08-2025 по 22-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Ігор Лубін
Остаточна пропозиція:
177 467,80 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
177 467,80 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-08-2025, 09:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-04-000078-a-a1
Номер договору:
СПЕЦИФІКАЦІЯ №12 від 03.09.2025 ДО ДОГОВОРУ № 044-321/2025 від 16.06.2025
Дата підписання договору:
03-09-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 03-09-2025 по 31-12-2025
177 467,80 UAH
Ціна договору
177 467,80 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
177 467,80 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
177 467,80 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-08-2025, 11:38:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
200 148,10 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
200 148,10 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
12-08-2025, 14:51:23
Документи:
Тип документа:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС-2000"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
211 142,50 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
211 142,50 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-08-2025, 18:06:50
Документи:
Тип документа:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 08:18:27
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        sign.p7s
        Оголошення про проведення закупівлі
        приватнийЕкспортовано:04-08-2025, 08:20:20
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:04-08-2025, 08:18:27

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Канцелярське приладдя
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-08-2025, 08:18:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              фінансова звітність , Наявність обороту (доходу) учасника за останній звітний період: 2024рік на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати») 2) якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи). Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі.
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-08-2025, 08:18:27
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка згідно форми №1 з інформацією про виконання не менше 2(двох) аналогічних* раніше укладених договорів , 1.1.Довідка згідно форми №1 з інформацією про виконання не менше 2(двох) аналогічних* раніше укладених договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) протягом 2024-2025 років. **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання канцелярського приладдя від 50тис.грн. 1.2. Скановані копії документів принаймні по 2-х договорах, зазначених у довідці, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на кожен договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договорів зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ