Закупівлю оголошено - 26-06-2025, 14:24. Дата останніх змін - 24-07-2025, 23:45

Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою вул. Будівельників, 25

Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою вул. Будівельників, 25... Державна закупівля - UA-2025-06-26-007690-a Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою вул. Будівельників, 25 від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" від 6/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-26-007690-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-26-009041-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-06-2025, 14:24
по 01-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-06-2025, 14:24
по 04-07-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
7103402.86
7 103 402,86 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:71 034,03 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
ЄДРПОУ:40538421 Досьє YouControl
Контактна особа:Пухальська Дар’яна Андріанівна
Телефон:380442076794
E-mail:pukhalska.da@kte.kmda.gov.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний ремонт приміщень буді ...
7 103 402,86 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою вул. Будівельників, 25

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45220000-5
Інженерні та будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "УРБАНТЕКС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-07-2025 по 02-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул. Пріцака Омеляна, буд. 4, 03142, Виктория Бердник
Остаточна пропозиція:
7 099 720,39 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-07-2025, 13:26
Період подачі оскарження:
по 20-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 11-07-25, 12:25:19
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Згідно з нормами частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Через технічну складність предмету закупівлі, для повного та неупередженого вивчення документів тендерної пропозиції, існує об’єктивна необхідність подовження строку розгляду до 20 робочих днів, що, згідно з викладеним вище, не суперечить вимогам Закону.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 02-08-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 09-07-25, 18:38:39
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Не надано на виконавця робіт протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з загального курсу з охорони праці, пожежної безпеки, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12), «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ). 2) Не надано на виконавця робіт посвідчення з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС); «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ). 3) Не надано на інженера з охорони праці протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з загального курсу з охорони праці; пожежної безпеки; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12), «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС); «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ); «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС); «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ). 4) Додатково не надано протоколи та посвідчення з перевірки знань членів комісії Учасника в разі надання протоколу та посвідчення з перевірки знань за підписом Учасника, а не спеціалізованого навчального закладу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 2.4 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Необхідно надати: 1) На виконавця робіт протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з загального курсу з охорони праці, пожежної безпеки, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12), «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ). 2) На виконавця робіт посвідчення з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС); «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ). 3) На інженера з охорони праці протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з загального курсу з охорони праці; пожежної безпеки; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12), «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС); «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ); «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС); «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ). 4) Протоколи та посвідчення з перевірки знань членів комісії Учасника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-07-25, 18:38:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-26-007690-a-c1
Номер договору:
1151/ВЕБС-25
Дата підписання договору:
23-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 23-07-2025 по 31-12-2025
7 099 720,39 UAH
Ціна договору
5 916 433,66 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "УРБАНТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
7 099 720,39 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
04-07-2025, 10:18:24
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1. Оборотка.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
2. Сертифікат 14001_нов..pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
3. ЗВІТ до сертифікату 14001.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
4. Сертифікат 9001_нов..pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
5. ЗВІТ до сертифікату 9001.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
ОП працівники.zip, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
9. Документи працівники ЦПД+згода.zip, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
6. Кочура (диплом+трудова).pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
6.1. ЦПД+Згода на тендер Кочура.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
6.2. Витяг з протоколу 13 Кочура.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
7. Договір ЦПД ОП.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
7. Сертифікат ОП.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
8. Сертифікат кошторисник.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
8.1. Договір ЦПД кошторисник.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
10. Аналогічний договір 1.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
10.1. Аналогічний договір 2.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
11. відгук_1.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
11.2. відгук_2.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
25. квитанція №2.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)
Доказ:
Документ
22. довідка ПУМБ.pdf, Додаток 2 до ТД (кваліф критерії)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-06-2025, 14:24:38
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-06-2025, 14:24:38
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-06-2025, 14:24:38
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-06-2025, 14:24:38
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-06-2025, 14:24:38
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-06-2025, 14:24:38
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-06-2025, 14:24:38
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:26-06-2025, 14:24:47
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:26-06-2025, 14:24:38

              Електронні тендерні вимоги

              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою вул. Будівельників, 25
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою вул. Будівельників, 25
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Додаток 2 до ТД (кваліф критерії) , 4.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.2. Довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. 4.3. Учасник має підтвердити фінансову спроможність, а саме обсяг річного доходу (виручки) за останній звітній період учасника має становити не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі.
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою вул. Будівельників, 25
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Додаток 2 до ТД (кваліф критерії) , Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних* договорів: 3.1. Копії договорів, які за своєю правовою природою аналогічні* предмету закупівлі, які було укладено не раніше 2022 року - не менше 1. 3.2. Копії актів наданих послуг та/або виконаних робіт або інших підтвердних документів, які дають змогу впевнитись у виконанні таких послуг та/або робіт за наданим договором. *Під аналогічним договором вважається договір на виконання поточного ремонту та/або капітального ремонту приміщень та/або будівель та або/споруд та/або окремих елементів будівель. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору. 3.3. Лист-відгук від замовника, з яким укладено договір, з обов’язковим зазначенням дати та номеру договору, предмету договору, інформації про якісне виконання робіт, який має бути оформлений на фірмовому бланку замовника (у разі наявності такого бланку).
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою вул. Будівельників, 25
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Додаток 2 до ТД (кваліф критерії) , Документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: 2.1. Виконавця робіт – не менше 1 особи. Виконавець робіт повинен мати вищу/або середню спеціальну освіту з кваліфікацією інженер-будівельник/або технік-будівельник, що підтверджується наданням копії диплому. Виконавець робіт повинен мати досвід роботи за посадою не менше 3 (трьох) років, що підтверджується наданням наказу про призначення (переведення) та/або трудової книжки. 2.2. Інженерно-технічного персоналу:  інженер з охорони праці;  інженер-проектувальник в частині кошторисної документації. 2.3. Працівників робітничої кваліфікації:  маляр – не менше 1 осіби;  штукатур – не менше 1 особи;  плиточник та/або лицювальник плиточник – не менше 1 особи;  електромонтер та/або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтажник - не менше 1 особи.  сантехнік та/або слюсар-сантехнік та/або монтажник санітарно-технічних систем і устаткування – не менше 1 особи;  столяр – не менше 1 особи. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації (зазначених в п.2.1., 2.2. та 2.3.) Учасник повинен надати: - штатний розпис, який повинен містити посаду працівника та/або накази про призначення на роботу та/або цивільно-правові договори та/або трудові договори. 2.4. На працівників відповідної кваліфікації надати протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань * з: 2.4.1. На виконавця робіт, інженера з охорони праці: - загального курсу з охорони праці; - пожежної безпеки; - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12). - «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС); - «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ); - «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС); - «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ). 2.4.2. На електромонтера та/або електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтажника: - загального курсу охорони праці; - пожежної безпеки; - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12). - «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС); - «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ); - «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС); - «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ); 2.4.3. На маляра, штукатура, плиточника та/або лицювальника-плиточника, сантехніка та/або слюсар-сантехніка та/або монтажника санітарно-технічних систем і устаткування, столяра: - загального курсу охорони праці; - пожежної безпеки; - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12). *В разі надання протоколу та посвідчення з перевірки знань за підписом Учасника, а не спеціалізованого навчального закладу, додатково надати: - наказ про створення комісії з перевірки знань Учасника; - протоколи та посвідчення з перевірки знань членів комісії Учасника; - наказ про створення служби охорони праці Учасника. 2.4.4. На підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надати копію сертифікату фахівця будівельної галузі, який має компетентність інженера з охорони праці (будівництво) та кваліфікаційне посвідчення. 2.4.5. На інженера-проектувальника в частині кошторисної документації надати копію кваліфікаційного сертифікату, виданого уповноваженим органом, та завіреного підписом та печаткою власника сертифікату. У разі якщо працівник Учасника віднесений до категорії осіб згідно ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», на підтвердження виконання даної норми та підвищення кваліфікації кожні 5 років, додатково надати Свідоцтво про підвищення кваліфікації за відповідним напрямком проектування
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою вул. Будівельників, 25
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-06-2025, 14:24:38
              Способи підтвердження:
              Документ
              Додаток 2 до ТД (кваліф критерії) , 1. Документальне підтвердження наявності наступного обладнання:  перфоратор – не менше 1;  дриль – не менше 1;  шуруповерт – не менше 1;  молотки відбійні – не менше 1;  станок для різання керамічної плитки та/або плиткоріз – не менше 1;  пила дискова – не менше 1;  шліфмашина кутова – не менше 1. 1.1. На підтвердження наявності вказаного обладнання надати: - якщо обладнання власне - оборотно-сальдову відомість або видаткову(-і) накладну(-і) або договір купівлі – продажу, або свідоцтво про право власності; - якщо обладнання орендоване - договори оренди/суборенди або договір на право користування, з підтвердними документами щодо передачі обладнання. Договори повинні бути діючими протягом строку виконання послуг, що закуповуються. У випадку автоматичної пролонгації надати лист датою не раніше дати оголошення тендеру, від орендодавця про те, що договір є дійсним. 2. На підтвердження наявності технологій надати: 2.1. Копію сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» чи іншого аналогічного сертифікату, виданого органом сертифікації та звіту технічного нагляду/аудиту відповідності сертифікованої системи* екологічного управління, стосовно виконання робіт та/або надання послуг з: електромонтажних робіт, штукатурних та малярних робіт, вогнезахисту, робіт будівельних опоряджувальних, облицювальних та оздоблювальних, iнших будiвельно-монтажних робіт, будiвництва житлових і нежитлових будiвель. 2.2. Копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» чи іншого аналогічного сертифікату, виданого органом сертифікації та звіту технічного нагляду/аудиту відповідності сертифікованої системи* управління якістю, стосовно виконання робіт та/або надання послуг з: електромонтажних робіт, штукатурних та малярних робіт, вогнезахисту, робіт будівельних опоряджувальних, облицювальних та оздоблювальних, iнших будiвельно-монтажних робіт, будiвництва житлових і нежитлових будiвель. Сертифікати повинні бути чинними на весь період надання послуг. У разі надання Учасником Сертифікату, термін дії якого закінчується в період надання послуг, Учасник повинен надати Гарантійний лист про подовження терміну дії Сертифікату на весь період надання послуг згідно з договором. *звіт надається в разі необхідності, що визначається органом сертифікації
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ