Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 175 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 750 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління |
| ЄДРПОУ: | 03328310 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Затолюк Віктор Борисович |
| Телефон: | +380689558312 |
| E-mail: | vidd_snab_zttu@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.Вітрука,11 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КУРІЛЯК ЗІНОВІЯ ЗІНОВ'ЇВНА процедурі відкритих торгів UA-2025-08-05-007818-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - Учасник ФОП КУРІЛЯК ЗІНОВІЯ ЗІНОВ'ЇВНА надала Аналогічний договір №233032 від 10.07.2023, що міститься у файлі «Аналогічний договір № 211 від 15 вересня 2022 року на суму 97 738.00 грн., тоді як сума накладних наданих Учасником становить 26 710 грн. Ніяких документів (додаткових угод) на зменшення суми договору надано не було. Тоді як Замовнико в Додатку 3 до тендерної документації вимагалось надати копію не менше ніж одного повністю виконаного аналогічного договору (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо його змісту тощо) (договір вважатиметься повністю виконаним, якщо сторони такого договору склали відповідні документи, що підтверджують приймання-передачу товару та у повному обсязі згідно договору за кількістю (з урахуванням змін до договору, якщо таке мало місце), разом з копіями оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують приймання-передачу товару в повному обсязі згідно такого аналогічного договору (видаткові накладні або акти приймання-передачі або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу товару. В зв'язку з чим, Учаснику надається 24 години на виправлення невідповідностей в : 1. Надати інформації про виконання аналогічного договору відповідно до вимог Замовника;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.