Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 38 400 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 384 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081389 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стельмащук Олександр Анатолійович |
| Телефон: | 380444652526 |
| E-mail: | stelmashchuk.o.a@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02099, Україна, Київська область,Київ, вул. Санаторна будинок 12/1 |
1 |
Відповідно до п. 41 Особливостей: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно ч.10 ст.29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. З метою дотримання терміну для надання Учаснику можливості усунути невідповідності, виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції.
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "УКРХІМАНАЛІЗ", що була визначена найбільш економічно вигідною за результатами проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90740000-6: Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення (Послуги з дослідження шумових характеристик та вібрацій на межі санітарно-захисної зони та в межах найближчої житлової забудови), що зареєстрована за номером UA-2025-02-26-011385-a, було виявлено невідповідності у інформації наданій Учасником. А саме: В пункті 2 додатку 2 до тендерної документації зазначено перелік документів, які подаються учасником закупівлі в складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен надати, зокрема, копію чинного документу про повірку вимірювальної апаратури для вимірювань параметрів шуму та вібрації. В складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія чинного документу про повірку вимірювальної апаратури для вимірювань параметрів шуму та вібрації. Разом з тим, наданий Учасником сертифікат відповідності, що зареєстрований за номером UA.TR.001 22 042-23 не є документом про повірку. Відповідно до п.п. 1 пункту 3 розділу IV Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів: позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно п.2 додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему закупівель свідоцтво про повірку вимірювальної апаратури для вимірювань параметрів шуму та вібрації. Крім того, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме працівника, що має профільну освіту у галузі знань "Охорона здоров'я" за спеціальністю "Громадське здоров'я" або "Медицина", в тому числі "Медико-профілактична справа", або "Технології медичної діагностики та лікування" за фахом "Лабораторні дослідження фізичних факторів навколишнього середовища" або за фахом "Лабораторні дослідження хімічних факторів навколишнього середовища" або працівник на посаді інженера з охорони навколишнього середовища або працівник на посаді інженера-лаборанта або працівник на посаді лаборанта хімічного аналізу або лаборанта фізико-механічних випробувань, учасник повинен надати, зокрема, копію документу, що підтверджує трудові відносини між працівником та Учасником (субпідрядником/співвиконавцем в разі його залучення). Проте, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія документу, що підтверджує трудові відносини між працівником та Учасником. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно п.2 додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему закупівель копію документу, що підтверджує трудові відносини між працівником та Учасником (копію трудової книжки, копію наказу про призначення на посаду). Крім того, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати, зокрема, копію документу, що підтверджує освіту, професію, фах працівника. Проте, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія документу, що підтверджує освіту, професію, фах працівника у галузі знань "Охорона здоров'я" за спеціальністю "Громадське здоров'я" або "Медицина", в тому числі "Медико-профілактична справа", або "Технології медичної діагностики та лікування" за фахом "Лабораторні дослідження фізичних факторів навколишнього середовища" або за фахом "Лабораторні дослідження хімічних факторів навколишнього середовища". Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно п.2 додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему закупівель копію документу, що підтверджує освіту, професію, фах працівника. Окрім того, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати, зокрема, Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно п.2 додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему закупівель копію Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.