Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 790 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 950 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку |
| ЄДРПОУ: | 37956207 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.nssmc.gov.ua |
| Контактна особа: | Лариса Дударенко |
| Телефон: | +0442542477 |
| E-mail: | larysa.dudarenko@nssmc.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Князів Острозьких, будинок 8, корпус 30 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відпала потреба у зв’язку з безоплатною охороною Національною гвардією згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25 червня 2025р. № 742
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
08-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 27-06-2025, 14:28 по 08-07-2025, 00:00
Документи:
Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - гарантійний лист щодо наявності у працівників Учасника (далі – охоронників) спеціальних засобів індивідуального захисту, активної оборони; - гарантійний лист щодо наявності у охоронників радіотелефонного зв'язку; - гарантійний лист забезпечення прибуття мобільної групи до об’єкта охорони у нічний час не більше ніж 10 хвилин, у денний – не більше ніж 20 хвилин; - інформацію, зазначену у наданій довідці (складену в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (послуги з охорони об’єктів із зазначенням № та дати укладення договору, предмету договору, найменування та контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон) привести у відповідність; - скан-копії оригіналів або копії, засвідчені уповноваженою особою учасника документів у повному обсязі, що підтверджують виконання договору/ів (акти надання послуг та документи, які підтверджують факт оплати); - довідка в довільній формі про наявність засобів професійного радіозв’язку для здійснення координації дій працівників охорони (потужність вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких; - копії підтвердження кваліфікації не нижче 3-го розряду двох охоронників, які на вимогу Замовника будуть посилювати пост охорони у випадку надзвичайної ситуації; - завірені Учасником копії документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не менше 3 розряду (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які можуть залучатися Учасником при наданні послуг Замовнику для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації (не менше 2 осіб); - копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (не менше двох осіб, які будуть залучені для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні; - копії документів, які підтверджують проходження працівниками Учасника (не менше двох осіб, які будуть залучені для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - довідку про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди; - довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідальної особи, яка займає посаду начальника охорони; - довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника власного або орендованого офісного приміщення.
Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - заповнену форму «Тендерна пропозиція», згідно Додатку 1 тендерної документації; - довідку (форма довільна) щодо згоди з вимогами даного розділу, а також орієнтовний розрахунок вартості послуг на період з ____ травня 2025 року по 31 грудня 2025 р. відповідно до форми наведеної у Додатку 2 до тендерної документації; - гарантійний лист щодо наявності у працівників Учасника (далі – охоронників) спеціальних засобів індивідуального захисту, активної оборони; - документальне підтвердження фотографії форменого одягу охоронника, відповідно до пори року; - гарантійний лист забезпечення прибуття мобільної групи до об’єкта охорони у нічний час не більше ніж 10 хвилин, у денний – не більше ніж 20 хвилин; - скан-копії оригіналів або копії, засвідчені уповноваженою особою учасника документів у повному обсязі, що підтверджують виконання договору/ів (акти надання послуг та документи, які підтверджують факт оплати); - довідка в довільній формі про наявність засобів професійного радіозв’язку для здійснення координації дій працівників охорони (потужність вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких; - завірені Учасником копії документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не менше 3 розряду (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які можуть залучатися Учасником при наданні послуг Замовнику для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації (не менше 2 осіб); - копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (не менше двох осіб, які будуть залучені для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні; - копії документів, які підтверджують проходження працівниками Учасника (не менше двох осіб, які будуть залучені для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - довідку про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди; - довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника власного або орендованого офісного приміщення, та скан-копії оригіналів або копії документів, що підтверджують його наявність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.