Період оскарження умов закупівлі - по 09-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 55 616 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 556,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 04052554 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Орлова |
| Телефон: | +380966700463 |
| E-mail: | zakupivli@trnvk.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 50079, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
0 |
Під час розгляду документів учасника було виявлено невідповідності в поданні документів, а саме: 1. Оскільки кожен документ тендерної пропозиції учасника підписаний директором Овчаров О.С., а пропозиція учасника загалом підписана Лаврененко І.В., не надано документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним із вказаних документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, а саме на Лавриненко І.В., (відповідно до п. 6 Додатку 2 Тендерної документації). 2. В інформації про субпідрядника зазначено не вірний ідентифікатор закупівлі. 3. Не надано письмове погодження з формальними помилками вказаними у пункті 2 розділу V тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції Учасника відповідно до п.15 Додатку 2 Тендерної документації. 4. Не надана довідка з банку інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN що датована не раніше дня оприлюднення оголошення закупівлі (відповідно до п.16 Додатку 2 Тендерної документації 5. Довідка з банку про стан позичкової заборгованості з АТКБ «Приват Банк» датована раніше дати оголошення закупівлі (відповідно до п.16 Додатку 2 Тендерної документації). 6. Свідоцтва про реєстрацію власних транспортних засобів та договір оренди на залучений транспортний засіб, що наведені в «Довідці про обладнання та матеріального» (відповідно до п.18 Додатку 2 Тендерної документації, а саме розділ 1 додатку 3 Тендерної документації). 7. Не надано копії трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінку) або інший документ (відповідно до п.18 Додатку 2 Тендерної документації, а саме пп.3 розділ 2 додатку 3 Тендерної документації). Враховуючи вищевикладене учаснику необхідно завантажити в електронну систему протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: 1. Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються одним із вказаних документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, а саме на Лавриненко І.В. 2. Інформацію про субпідрядника з вірним ідентифікатором закупівлі. 3. Письмове погодження з формальними помилками вказаними у пункті 2 розділу V тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції Учасника в 4. довідка з банку інформацією про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що датована не раніше дня оприлюднення оголошення закупівлі. 5. Довідка з банку про стан позичкової заборгованості з АТКБ «Приват Банк», що датована не раніше дати оголошення закупівлі. 6. Свідоцтва про реєстрацію власних транспортних засобів та договір оренди на залучений транспортний засіб, що наведені в «Довідці про обладнання та матеріального». 7. копії трудових книжок на кожного працівника (першу та останню сторінку) або інший документ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.