Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2025, 00:00
Фінансування за цією закупівлею буде здійснюватися в наступному порядку: - до початку виконання робіт Замовник оплачує передоплату в розмірі 20% вартості робіт за рахунок власних коштів; - остаточна оплата за виконані роботи у розмірі 80% вартості робіт здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів Замовником за рахунок отриманого банківського кредиту від Банку.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 578 901 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 894,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 137 367 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "СОЛОТВИНО" |
| ЄДРПОУ: | 38856617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Діана Штефан |
| Телефон: | +380969963972 |
| E-mail: | mariastet1990@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 90575, Україна, Закарпатська область,Тячівський район, селище міського типу Солотвино, вул .Четатє, будинок 49 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ», що є порушенням вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Порушення вимог пункту 43, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СОЛАРС РЕ ЕНЕРДЖІ ГРУП» та визначення його переможцем процедури закупівлі. Порушення вимог пунктів 3, 5 частини першої
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 26-06-2025, 17:27 по 07-07-2025, 00:00
Документи:
1. Відповідно до Тендерної документації – Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – п. 8. Інформація про субпідрядника/співвиконавця, учасник мав надати: У разі залучення субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі подає: 1) лист (довідку тощо), де зазначено інформацію про повне найменування; місцезнаходження; код ЄДРПОУ (або РНОКПП) кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт як субпідрядника; види робіт; обсяг виконання робіт – у відсотках від вартості договору про закупівлю щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника; 2) довідку довільної форми, у якій зазначено достовірні дані про наявність у субпідрядника чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки можна надати чинну ліцензію та/або документ дозвільного характеру. *якщо отримання такого документу дозвільного характеру та/або ліцензії не передбачено, необхідно надати лист-пояснення в довільній формі з обґрунтуванням ненадання. 3) письмову згоду субпідрядника про можливість виконання ним на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі; 4) з метою перевірки Замовником субпідрядника на відсутність підстав, визначених у п.47 Особливостей, учасником вказується інформація щодо такого субпідрядника шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав. У разі незалучення субпідрядника або залучення його в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю учасник подає лист в довільній формі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано лист довільної форми про незалучення субпідрядника або залучення його в обсязі менше 20 відсотків. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист в довільній формі про незалучення субпідрядника або залучення його в обсязі менше 20 відсотків. 2. Відповідно до п. 12 Додатку 6 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації, учасник мав подати: У разі, якщо розрахунок виконано у більш новій редакції програмного комплексу, аніж в якій виконано Технічне завдання, за рахунок чого є відмінності в кошторисних документах в порівнянні з Технічним завданням (обґрунтування (шифр), найменування робіт і витрат, одиниця виміру), які в підсумку не призводять до зміни предмета закупівлі, учасник повинен надати лист-пояснення із порівнянням таких відмінностей та обґрунтуванням (з підтвердженням) неможливості зазначення відповідно до вимог Технічного завдання. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано розрахунок кошторису у більш новій редакції, а саме Програмний комплекс АВК – 5 (3.10.1). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист-пояснення із порівнянням таких відмінностей та обґрунтуванням (з підтвердженням) неможливості зазначення відповідно до вимог Технічного завдання або лист-пояснення про відсутність відмінності в кошторисних документах в порівнянні з Технічним завданням (обґрунтування (шифр), найменування робіт і витрат, одиниця виміру).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.