Період оскарження умов закупівлі - по 15-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 133 378,54 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 666,89 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571570 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://oduvs.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Анастасія Куруч |
| Телефон: | +380487095067 |
| E-mail: | oduvs.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65014, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
2 |
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1) Підпункти 1.1. – 1.3 пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – 1.1. Довідка про виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо предмету закупівлі, яка повинна підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (их) договору (ів) (надається на фірмовому бланку учасника (за наявності), мати вихідну дату та номер, печатку та підпис відповідальної особи (або накладений КЕП/УЕП); 1.2. Сканкопiя (ї) аналогічного (их) договору (ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких); 1.3. Документальне підтвердження виконання аналогічного договору (накладна/видаткова накладна тощо). * під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі та/або коду ДК. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1) Учасником було надано довідку про виконання аналогічного договору вих. № 02 від 14.07.2025 року, в якій зазначено 1 (один) договір. На виконання вимог тендерної документації Учасником було надано скан копію вищезазначеного договору. При розгляді наданих документів та перевірці їх в електронній системі закупівель Prozorro було виявлено, що в довідці № 02 від 14.07.2025 загальна вартість аналогічного договору Учасником зазначено не вірно. Відповідно до сканкопії договору, інформації з електронної системи та документального підтвердження виконання договору (видаткових накладних) загальна сума договору № 23-184 від 04.08.2023 року становить 2 712 660,00 грн з ПДВ, однак в довідці про виконання аналогічного договору вих. № 02 від 14.07.2025 року Учасником зазначено, що загальна сума договору становить 2 712 600,00 гривень, що є невідповідністю в наданої інформації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Надати необхідний документ відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.