Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 420 339,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 101,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37573094 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Шевцова |
| Телефон: | +380617086970 |
| E-mail: | tender_uon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область,м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
0 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) з урахуванням п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом інформації щодо розгляду документів тендерної пропозиції учасника у процедурі закупівлі UA-2024-11-13-017067-a Код ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з очищення території від опалого листя) розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів, відповідно до протоколу уповноваженої особи № 115-Пр від 26.11.2024.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (надалі - Постанова 1178) Замовником виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи щодо повноважень директора, а саме: наказ про призначення з підставою рішення учасника. 2. У складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації відсутнє повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності) директора Скворцова Кирила Григоровича (який зазначений в довідці) або пояснення . 3. У складі тендерної пропозиції учасника надана довідка відповідно до п.3 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації, в якій некоректно зазначена інформація. У зв’язку з вищенаведеним, керуючись приписами пункту 43 Постанови 1178, пропонуємо: - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої інформації щодо призначення директора; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання інформації щодо повідомлення про прийняття працівника на роботу директора Скворцова К.Г.; - усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання оновленої довідки про виконання своїх зобов’язань відповідно до п.3 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.