Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2025, 00:00
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 012 189,44 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 060,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03341305 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Геннадій Михайлович Деменін |
| Телефон: | +380567199376 |
| E-mail: | td_dneprovodokanal@i.ua |
| Місцезнаходження: | 49001, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
2 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 30.06.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРМАТ Л" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ)) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-23-007396-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Геннадій ДЕМЕНІН
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 06.06.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ТАЛЯ" (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ)) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-23-007396-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа ________________ підпис Геннадій ДЕМЕНІН
Перелік виявлених невідповідностей: - На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник мав надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства, а саме: копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останні звітні періоди. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023 р. - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник мав надати: Довідку в довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) із зазначенням цього(их) договору(ів). Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и), який(і) підтверджуює(ють) надання послуг, що належить(ать) до коду ДК 021:2015 79810000-5 - Друкарські послуги, за яким здійснюється закупівля (в аналогічному договорі має бути зазначений КОД ДК 021:2015 79810000-5 - Друкарські послуги) та підтверджує(ють) надання послуг щодо видавання друкованої продукції (друк повідомлень зі змінними даними з нанесенням інформаційного (рекламного) матеріалу). Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати щодо договору(ів), вказаному(их) у довідці: - копію(ї) договору(ів) виконаного в повному обсязі з додатками до нього; - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг (чи копії інших документів, що підтверджують факт виконання послуг, що є предметом зкупівлі, згідно аналогічного договору та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі, або копію(ї) відгуку(ів) про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі від замовника(ів). Відгук(и) повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву прдмета закупівлі (договору), суму договору, рік(роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі). Учасник надав довідку (файл «10 Довідка аналог. догов.pdf», Вих. №136 від 30.05.2025p), яка не містить інформацію про виконання аналогічного договору із зазначенням цього договору. Також, довідка Учасника (файл «10 Довідка аналог. догов.pdf», Вих. №136 від 30.05.2025p) надана за предметом закупівлі товару, що не відповідає виду предмету закупівлі. Для підтвердження виконання аналогічного договору в повному обсязі учасник в складі тендерної пропозиції надав копію договору (файл «11 Аналогічний ДОГОВІР.pdf»), копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) (файл «12 АКТИ.pdf», містить 10 актів) та копію Листа - відгуку (файл «13 Лист відгук.pdf»). Разом з тим, надані учасником копії актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) (файл «12 АКТИ.pdf», містить 10 актів) не підтверджують факт виконання послуг, що є предметом закупівлі, згідно аналогічного договору, наданого учасником у складі тендерної пропозиції та його виконання у повному обсязі. Наданий учасником у складі тендерної пропозиції Лист-відгук (файл «13 Лист відгук.pdf») не містить серед іншого, інформацію про суму договору та рік виконання договору. - Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку (файл «20 Довідка субпідрядник.pdf», Вих. №135 від 30.05.2025р) про виконання робіт без залучення субпідрядника, що не відповідає саме виду предмету закупівлі. - Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку (файл «24 Довідка про реєстрацію.pdf», Вих №145 від 30.05.2025р) у редакції, яка не відповідає редакції вимозі Замовника. - В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія відомостей з ЄДРПОУ, датованих не раніше дати оголошення даної закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п.3 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації (Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю); - п.3 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)); - п.7 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації; - п.12 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації. - п.16 «Переліку документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зазначеного в Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023 р. - Надати оновлену довідку про те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору із зазначенням цього договору. - Надати копію(ї) акту(ів) приймання-передачі наданих послуг (чи копії інших документів, що підтверджують факт виконання послуг, що є предметом закупівлі, згідно аналогічного договору та виконання аналогічного договору у повному обсязі, або копію відгуку про виконання учасником аналогічного договору в повному обсязі від замовника. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмета закупівлі (договору), суму договору, рік(роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі). - Надати оновлену довідку (файл «20 Довідка субпідрядник.pdf», Вих. №135 від 30.05.2025р) з інформацією про не залучення субпідрядників до надання послуг. - Надати оновлену довідку (файл «24 Довідка про реєстрацію.pdf», Вих №145 від 30.05.2025р) у відповідності до редакції вимоги Замовника. - Надати копію відомостей з ЄДРПОУ, датованих не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.