Період оскарження умов закупівлі - по 28-04-2025, 00:00
Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Місце надання послуг: на території Замовника м.Одеса. Детальніше згідно Додатку № 1 тендерної документації Кількість всього – 2002408,70 м2, у тому числі дезінсекції – 951830,60 м2, дератизації - 690492,60 м2., дезінфекції – 360 085,50 м2. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 519 721,47 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 598,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Петрова Уляна Андріївна |
| Телефон: | 380487276369 |
| E-mail: | nxkz@odz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Одеська область,Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
3 |
Шановний учаснику! У складі тендерної пропозиції були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік невідповідностей: 1) Відповідно до вимог п.п. 3 п.1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону»: - учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) від 25.04.2025 вих. № 2025-144, в якій зазначений предмет договору не відповідає предмету закупівлі в актах наданих послуг, що в свою чергу не підтверджує наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) Відповідно до вимог п.п.2.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації: - учасником надано копію чинної редакції статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), що не посвідчена підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія). 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності - п.п. 3 п.1 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації. - п.п. 2.1 п.2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника тендерної документації». 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів), його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів) приймання наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - Копію чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), посвідчена підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.