Період оскарження умов закупівлі - по 11-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 497 456,69 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 974,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 44 000 UAH |
| Замовник: | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
| ЄДРПОУ: | 40081258 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uz.gov.ua |
| Контактна особа: | Скринецький Вадим Віталійович |
| Телефон: | 380444650967 |
| E-mail: | skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область,Київ, вул. І. Франка 21 |
1 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника 2 – ТОВ «ПРАЙМ-ЕСТЕТ», відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно Додатку 2 п.1 Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі: 1.1. При залученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)(в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник має надати: 1.1.1. Довідку у довільній формі з інформацією: - про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг; - види та обсяг робіт або послуг, які передбачається доручити субпідряднику(ам)/співвиконавцю(ям); - орієнтована вартість робіт або послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у вiдcoткax (%) до ціни тендерної пропозиції. 1.1.2. Оригінал листа від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), який засвідчує згоду на виконання робіт або надання послуг, що будуть йому доручені по договору про закупівлю. 1.1.3. Інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. 1.2 При незалученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю 1.2.1 Довідка у довільній формі з інформацією щодо незалучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або 1.2.2. Довідка у довільній формі з інформацією щодо залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 1.2.3 Інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. згідно Додатку 2 п.1.3 Калькуляції вартості послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (окремо по кожному об’єкту та видах послуг) з розшифровкою по статті матеріалів». згідно Додатку 2 п.2.2.3 На підтвердження наявності не менше 2 (двох) верхолазів, інформація про яких зазначена в довідці, Учасник повинен надати документи на підтвердження професії верхолаз. згідно Додатку 2 п.2.2.6 На підтвердження наявності в Учасника не менше 10 (десяти) працівників, що пройшли навчання для роботи з інструментом та пристроями надати посвідчення та протокол (-и) /витяг (-и) з протоколу (-ів) про проведення навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.71-13. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України. (Семененко Вадим- відсутній в довідці, відсутній наказ на нього)
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником 1 – ПП «Клінінг-Про». У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ПП «Клінінг-Про» до 20 робочих днів, а саме до 13.05.2025.
Згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ПП «Клінінг-Про», відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно Додатку 2 п.1 Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі: 1.1. При залученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)(в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник має надати: 1.1.1. Довідку у довільній формі з інформацією: - про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг; - види та обсяг робіт або послуг, які передбачається доручити субпідряднику(ам)/співвиконавцю(ям); - орієнтована вартість робіт або послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у вiдcoткax (%) до ціни тендерної пропозиції. 1.1.2. Оригінал листа від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), який засвідчує згоду на виконання робіт або надання послуг, що будуть йому доручені по договору про закупівлю. 1.1.3. Інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. 1.2 При незалученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю 1.2.1 Довідка у довільній формі з інформацією щодо незалучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або 1.2.2. Довідка у довільній формі з інформацією щодо залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 1.2.3 Інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. згідно Додатку 2 п.1.3 Калькуляції вартості послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (окремо по кожному об’єкту та видах послуг) з розшифровкою по статті матеріалів». згідно Додатку 2 п.1.8 Фотографії спеціального одягу, в який мають бути одягнені працівники Учасника під час надання послуг на об’єктах Замовника (назва підприємства на спецодязі обов’язкова) згідно Додатку 2 п.2.2.2 Документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме: наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правова угода (договір), та/або гіг-контракт, та/або договір про надання послуг та/або інші документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини між працівниками та учасником; згідно Додатку 2 п.2.2.4 На підтвердження наявності не менше 1 (одного) дезінфектора, інформація про якого зазначена в довідці, Учасник повинен надати наступні документи: - сертифікат/диплом/свідоцтво/посвідчення, що підтверджує освіту, та/або фах, та/або кваліфікацію дезінфектор; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України або іншім спеціалізованим навчальним закладом, з відповідними підтверджуючими документами. - документ (сертифікат/свідоцтво) про проходження навчання/підвищення кваліфікації за фахом: «Інтегровані процедури захисту об’єктів від шкідників згідно HACCP (ISO 22000)». Документ повинен бути виданий державним закладом вищої освіти, на підтвердження необхідно надати копію відомості щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти (копію поточною ліцензії на освітню діяльність та/або копію витягу з Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти). згідно Додатку 2 п.2.2.6 На підтвердження наявності в Учасника не менше 10 (десяти) працівників, що пройшли навчання для роботи з інструментом та пристроями надати посвідчення та протокол (-и) /витяг (-и) з протоколу (-ів) про проведення навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.71-13. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України. згідно Додатку 2 п.3 Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. згідно Додатку 2 п.7.2 Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. згідно Додатку 2 п.7.4 У разі якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - ухвалу слідчого судді, суду щодо арешту активів, або - нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами, а також: - договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем, або рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Якщо учасник не повинен надавати вищезазначенні документи, то він надає довідку в довільній формі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.