Строк поставки товару здійснюється за рахунок Постачальника, щомісячно протягом 2 календарних днів, згідно заявки (електронною поштою) від Замовника на умовах DDP (Інкотермс 2000). Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, накладної на товар, протягом 30 календарних днів з дня отримання товару Замовником.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 11 970,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02009873 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лук’янова Ганна Олександрівна |
| Телефон: | 380952788150 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 73013, Україна, Херсонська область,Херсон, вулиця Українська, 81 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
16-07-2024, 09:33
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.