Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 353 882,04 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 769,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Павлушкова Ірина Віталіївна |
| Телефон: | 380501602636 |
| E-mail: | pavlushkova1-iv@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
3 |
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРАЇНА" (надалі – Учасник) на закупівлю ДК 021:2015 - 66510000-8 Страхові послуги (Послуги щодо обов’язкового страхування цивільно–правової відповідальності власників наземних транспортних засобів) https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-16-004482-a. Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; копію сторінки/ок договору, зазначеного у довідці, на якій (их) зазначено сторони договору (зокрема контрагента), підписи та печатки (за наявності) представників сторін, предмет страхування, при цьому учасник має право також надати копію(ї) усіх сторінок договору. Відповідно п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти розуміти виконаний/частково виконаний договір, укладений у 2023 або 2024 або 2025 році, за умовами якого надані послуги з обов’язкового страхування цивільно – правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або послуги зі страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника), що включає ризик в межах класу страхування - страхування відповідальності власників наземних транспортних засобів, що здійснюється відповідно до Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів». Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Довідка аналогічний договір.docx»), лист-відгук, наданий Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (файл «Лист-відгук №36-41ТЛ Львівводоканал.pdf»), копія договору, укладеного між Учасником та Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (файл «Договір №36-41 Львівводоканал.pdf»). Відповідно інформації, зазначеній у довідці (файл «Довідка аналогічний договір.docx») та копії договору (файл «Договір №36-41 Львівводоканал.pdf») між Учасником та Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» був укладений договір №36-41ТЛ від 23.01.2023, що не відповідає номеру договору, зазначеному у листі-відгуку (файл «Лист-відгук №36-41ТЛ Львівводоканал.pdf»), а саме: №36-41/ТЛ, відповідно не відповідає вимогам п.1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно інформації, зазначеній у довідці (файл «Довідка аналогічний договір.docx») контактною особою замовника (контрагента) є Свізінський Ю.П., що не відповідає вимогам п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації в частині зазначення прізвище та ім’я контактної особи. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон), уточнений позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.