Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 229 580,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 001 147,90 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 000 000 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Віталій Гулейчук |
| Телефон: | +380372553740 |
| E-mail: | v.guleychuk@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
14 |
Необхідність додаткового вивчення документів тендерної пропозиції
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано інформацію та документи, що підтверджують наявність лише п’яти машиністів котка. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності працівників, зазначених в пунктах 4, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 22, 24, 25, 26, 46, 47, 49, 51, 56, 57, 61, 63, 64, 65, 66, 70, 71, 73, 75, 76, 78, 80, 81, 82, 83, 84, 85 довідки про наявність працівників (файл під назвою «3. Інформвційна довідка щодо працівників.pdf») надано скан-копії наказів, відповідно до яких даних працівників прийнято на роботу за строковим трудовим договором, однак на дату подання тендерної пропозиції строк цих трудових договорів завершився, а учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформації (пояснення)/документів, які б підтверджували продовження трудових відносин. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Підпункти 1.2.1. та 1.2.2. пункту 1.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Підпункти 1.2.1. та 1.2.2. пункту 1.2. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.