Якість товару повинна відповідати вимогам Замовника та вимогам чинного законодавства України
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 465 803 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 329,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | військова частина А2772 |
| ЄДРПОУ: | 26605516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Щербань Павло Володимирович |
| Телефон: | +380980621665 |
| E-mail: | zakupki_a2772@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Житомирська область,Бердичів, |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі уповноваженою особою було виявлено, що під час підготовки оголошення та документації для проведення спрощеної закупівлі через систему, електронних закупівель, Замовником не було враховано положення частини 15 статті 14 Закону відповідно до якої: «Замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.» відтак, кінцевий термін поставки був вказаний без врахування 20-ти днів на укладення договору. Разом з тим, під час розгляду пропозиції Учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, було розміщено повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі. Після визначення переможця закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, іншим учасником подано вимогу до Замовника про надання додаткової аргументації про правомірність прийнятого рішення. Водночас, 01.07.2025 ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" (43599178), через електронну систему закупівель було подано «Лист-відмову від підписання договору» вих. №01/07/25-17 від 01.07.2025 про відмову від підписання договору по закупівлі UA-2025-06-06-011541-a. Відтак, резюмуючи вище викладене, у зв’язку з відмовою ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" (43599178) від укладання договору та закінченням терміну поставки товару, Замовник відміняє спрощену закупівлю UA-2025-06-06-011541-a. Відповідно пункту 2 частини 17 статті 14 Закону замовник відміняє спрощену Закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-07-2025, 14:23
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до Документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (далі за текстом - Документація) Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в фарматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: 1.1 «4. Копія документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) (для юридичних осіб).» 1.2 «6. Цінова пропозиція (Додаток № 2).» 1.3 «Учасник надає перелік сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування Обладнання на території України. Під час постачання Обладнання Учасник має надати документи (сервісну гарантію на гарантійне обслуговування виключно у авторизованих центрах обслуговування) зі строком гарантії від ПРОДАВЦЯ три роки, з виказанням назви Обладнання та їх серійного номера.» Учасником на виконання вище вказаних вимоги у складі пропозиції надано: 1.1 Рішення № 16/06/25 учасника/засновника Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ» відповідно до якого, Засновник вирішив: Надати директору Товариства Обломєй Анні Вікторівні, повноваження на підписання документів та договору з Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області на закупівлю Обладнання та матеріали системи відео нагляду, ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-04-000558-a. Відтак, Учасник у складі своєї пропозиції не підтвердив повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення процедури закупівлі. 1.2 Пунктом 2. Документації визначено: «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі товару: 465 803,00 грн. без ПДВ. (відповідно до підпункту «б» підпункту 4 пункту 32 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України товари оборонного призначення, визначених такими згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України "Про оборонні закупівлі", що класифікуються за підкатегорією УКТ ЗЕД: 8525 60 00 00, а саме: апаратура передавальна, до складу якої входить приймальна апаратура; телевізійні камери, цифрові камери та записувальні відеокамери, звільнені від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України.)», однак Учасником у складі своєї пропозиції подано документи з назвами Специфікація та Цінова пропозиції, в яких зазначено вартість товару з ПДВ. 1.3 Учасником у складі своєї пропозиції не надано довідку з переліком сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування Обладнання на території України. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275: 1.1 Учаснику необхідно надати рішення засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ» про надання повноваженнь на підписання документів та договору по закупівлі № UA-2025-06-06-011541-a. 1.2 Учаснику необхідно надати Цінову пропозицію (Додаток № 2 до Документації) з вартістю закупівлі товару без ПДВ. 1.3 Учаснику необхідно надати довідку з переліком сервісних центрів служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування Обладнання на території України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.