Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 691 942 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 33 459,71 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська дитяча клінічна лікарня № 2" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 05415941 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оксана Мороз |
| Телефон: | +380442013707, +380442013709 |
| E-mail: | kmdkl_2@kyivcity.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02125, Україна, Київська область,м. Київ, м.Київ, просп.Алішера Навої, 3 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська дитяча клінічна лікарня №2" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської Державної Адміністрації) 1.2. місцезнаходження замовника: 02125, м. Київ, пр-т. Алішера Навої, 3 1.3. ідентифікаційний код замовника: 05415941 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт приміщень 6-го поверху для облаштування операційного приміщення відділення невідкладної медичної допомоги комунального некомерційного підприємства «Київська міська дитяча клінічна лікарня №2», за адресою проспект Навої Алішера буд. 3, Дніпровський район, м. Київ (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-07-16-008693-a 4. Тендерна пропозиція Учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ» 5. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ», продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. 6. Дата прийняття рішення: 11.08.2025 Примітка: закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до вимог пункту 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати в складі тендерної пропозиції скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки відповідно до ДСТУ. Надані у складі тендерної пропозиції копії свідоцтв втратили чинність 23.07.2025 р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки відповідно до ДСТУ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.