Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 264 583 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 322,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЇДАЛЬНЯ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 21656644 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Надія Франтовська |
| Телефон: | +380630608315 |
| E-mail: | dkpidalna@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01008, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ БАНКОВА будинок 6/8 |
5 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, поданої до процедури закупівлі за предметом закупівлі Кава (код 15860000-4 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: -Пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис уповноваженої особи Учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.