Закупівлю оголошено - 23-07-2025, 13:18. Дата останніх змін - 18-08-2025, 15:30

Поточний ремонт з гідрохімічним очищенням системи опалення дитячого корпусу (урологія) літ. Б-2 КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро

Поточний ремонт з гідрохімічним очищенням системи опалення дитячого корпусу (урологія) літ. Б-2 КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.... Державна закупівля - UA-2025-07-23-005802-a Поточний ремонт з гідрохімічним очищенням системи опалення дитячого корпусу (урологія) літ. Б-2 КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" від 7/23/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-23-005802-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-23-004735-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-07-2025, 13:18
по 28-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-07-2025, 13:18
по 31-07-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
445201
445 201 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 226,01 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:01985423 Досьє YouControl
Сайт:http://www.m.mechnikova.com
Контактна особа:Григор'єва Алла Дмитрівна
Телефон:380631106084
E-mail:grigorievaad1959@gmail.com
Місцезнаходження:
49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний ремонт з гідрохімічни ...
445 201 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт з гідрохімічним очищенням системи опалення дитячого корпусу (урологія) літ. Б-2 КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро

1
послуга
49005 Україна Дніпропетровська область Дніпро ПЛОЩА СОБОРНА, 14
по 30-09-2025
50720000-8
Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Забелін Дмитро Сергійович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-07-2025 по 08-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Педагогічна 22, 49127, Забеліна Анастасія Олександрівна
Остаточна пропозиція:
350 598,36 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-08-2025, 13:26
Період подачі оскарження:
по 11-08-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-08-25, 10:19:39
24

1) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП ЗАБЕЛІН Д.С. було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі ФОП ЗАБЕЛІН Д.С. у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося вимогами пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації а саме: Згідно з вимогами пункту 1.1 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається завантаження в складі тендерної пропозиції Учасника необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації, в тому числі завантаження заповненої та завіреної належним чином форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації; форми «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», згідно Додатку №2 до тендерної документації, а також інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації. 1.1) Під час оформлення Додатку №1 до тендерної документації Учасником було зроблено формальну (несуттєву) помилку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції, не призводить до спотворення процедури закупівлі, не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до Учасника процедури закупівлі, а саме: заповнена сума вартості тендерної пропозиції цифрами не є коректною відносно до суми, що зазначена прописом та тої, що вказана в таблиці форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Додатку №1. 1.2) Згідно із загальними вимогами Додатку №2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати розрахунок цінової пропозиції, який повинен бути підтверджений кошторисною документацією. Кошторисна документація надається українською мовою, має бути розроблена в програмному комплексі АВК–5 останньої версії, підписана уповноваженою особою, а також завірена печаткою організації (при наявності). Розрахунок цінової пропозиції повинен буди наданий у складі: - Договірна ціна; - Пояснювальна записка; - Об'єктний кошторис (за необхідностю); - Дефектні акти; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; - Розрахунки загальновиробничих витрат, прибутку та адміністративних витрат. Під час оформлення кошторисної документації Учасником було зроблено технічну помилку, а саме: наданий розрахунок цінової пропозиції у складі - пояснювальна записка, договірна ціна, дефектний акт, локальний кошторис, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва - надані під номером будівництва «19», а розрахунок загальновиробничих витрат, прибутку та адміністративних витрат наданий під номером будівництва «133». Виправлення заявленої невідповідності в інформації та/або документах, які повинні бути надані Учасником процедури закупівлі, не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. 2) Учасник ФОП ЗАБЕЛІН Д.С. протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправляє такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації), а саме: 2.1) Надає заповнену та завірену належним чином форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», згідно Додатку №1 до тендерної документації Замовника, із виправленою інформацією. 2.2) Надає розрахунок цінової пропозиції, який повинен бути підтверджений кошторисною документацією. Кошторисна документація надається українською мовою, має бути розроблена в програмному комплексі АВК–5 останньої версії, підписана уповноваженою особою, а також завірена печаткою організації (при наявності). Розрахунок цінової пропозиції у повному складі - пояснювальна записка, договірна ціна, дефектний акт, локальний кошторис, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат, прибутку та адміністративних витрат- надати під єдиним номером будівництва.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-08-25, 10:19:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-23-005802-a-b1
Номер договору:
ВТО-ПР-3
Дата підписання договору:
18-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-08-2025 по 31-12-2025
350 598,36 UAH
Ціна договору
350 598,36 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Забелін Дмитро Сергійович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
350 598,36 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-07-2025, 18:18:34
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
100
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Додаток_3 довідка наявність устаткування.pdf, 1. Довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника та у Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), у випадку залучення такого(их), основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, 2. Скан-копія(ї) чинного(их) договору(ів) оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані машини, механізми та устатковання тощо, з додатками (при наявності) та акти приймання-передачі таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устатковання до цих договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці машини, механізми та устатковання – у випадку, коли машини, механізми та устатковання не є власністю Учасника та/або Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), а залучені. 3. Лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устатковання для надання послуги за предметом закупівлі на весь термін її виконання, в тому числі лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання відповідних робіт/послуг. 4. Копія(ї) чинного(их) дозволу(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або копію(ї) чинної(их) декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці що зареєстровані територіальним органом Державної служби з питань праці, в тому числі на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання відповідних робіт/послуг підвищеної небезпеки, які передбачені рамками закупівлі: злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин, в тому числі радіоактивних; зварювальні роботи.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Додаток_3 довідка працівники.pdf, 1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника та у Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), у випадку залучення такого(их), працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, діючи допуски до роботи та досвід, необхідний для виконання Договору про закупівлю. 2. Копія(ї) документу(ів) про освіту працівників за фахом (диплом/посвідчення), копія(ї) діючого(их) документу(ів), що підтверджує(ють) право на проведення обстеження інженерних систем будівель та виконання будівельно-монтажних робіт (Кваліфікаційний Атестат/Сертифікат). 3. Копія(ї) діючого(их) допуску(ів) до роботи/ посвідчення(нь) працівників з правил пожежної безпеки, з питань охорони праці: під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18; під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13 та копію(ї) витягу(ів) з протоколу(ів) засідання державної комісії з перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та знань з «Правил технічної експлуатації теплових установок та мереж», «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду», «Правил з користування тепловою енергією». Учасник процедури закупівлі додатково надає вищезазначені документи на всіх залучених працівників Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Додаток_3 п3 аналогічний договір.pdf, 1. Завірена(і) належним чином копія(ї) аналогічного(их) договору(ів) в тому числі з додатком(ами), якщо такий(і) є не відмінною частиною договору(ів), в якому(их) буде відображена інформація про договірну ціну та локальні кошториси за предметом закупівлі та копію(ї) усіх додаткових(ої) угод(и) до договору при наявності. 2. Завірена(і) учасником копія(ї) документів, які підтверджують досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): довідка(и) за формою №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», форма(и) №КБ-2в «Акт здачі - приймання виконаних будівельних робіт». Під аналогічним(и) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти повністю виконаний договір(и) на виконання робіт/надання послуг з поточного ремонту з гідрохімічним очищенням системи опалення.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 13:18:26
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 13:18:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 13:18:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 13:18:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 13:18:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 13:18:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 13:18:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 13:18:16
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 13:18:16
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:23-07-2025, 13:18:16

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              100
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт з гідрохімічним очищенням системи опалення дитячого корпусу (урологія) літ. Б-2 КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка або лист в довільній формі де підтверджується інформація про залучення для виконання відповідних робіт/послуг кожного субпідрядника/співвиконавця із зазначенням обсягу такого залучення, в тому числі якщо обсяг складає менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а также зазначити повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планується залучити.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт з гідрохімічним очищенням системи опалення дитячого корпусу (урологія) літ. Б-2 КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника та у Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), у випадку залучення такого(их), основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, 2. Скан-копія(ї) чинного(их) договору(ів) оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані машини, механізми та устатковання тощо, з додатками (при наявності) та акти приймання-передачі таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устатковання до цих договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці машини, механізми та устатковання – у випадку, коли машини, механізми та устатковання не є власністю Учасника та/або Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), а залучені. 3. Лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устатковання для надання послуги за предметом закупівлі на весь термін її виконання, в тому числі лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання відповідних робіт/послуг. 4. Копія(ї) чинного(их) дозволу(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або копію(ї) чинної(их) декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці що зареєстровані територіальним органом Державної служби з питань праці, в тому числі на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання відповідних робіт/послуг підвищеної небезпеки, які передбачені рамками закупівлі: злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин, в тому числі радіоактивних; зварювальні роботи.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт з гідрохімічним очищенням системи опалення дитячого корпусу (урологія) літ. Б-2 КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника та у Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), у випадку залучення такого(их), працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, діючи допуски до роботи та досвід, необхідний для виконання Договору про закупівлю. 2. Копія(ї) документу(ів) про освіту працівників за фахом (диплом/посвідчення), копія(ї) діючого(их) документу(ів), що підтверджує(ють) право на проведення обстеження інженерних систем будівель та виконання будівельно-монтажних робіт (Кваліфікаційний Атестат/Сертифікат). 3. Копія(ї) діючого(их) допуску(ів) до роботи/ посвідчення(нь) працівників з правил пожежної безпеки, з питань охорони праці: під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18; під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13 та копію(ї) витягу(ів) з протоколу(ів) засідання державної комісії з перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки та знань з «Правил технічної експлуатації теплових установок та мереж», «Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду», «Правил з користування тепловою енергією». Учасник процедури закупівлі додатково надає вищезазначені документи на всіх залучених працівників Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів).
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт з гідрохімічним очищенням системи опалення дитячого корпусу (урологія) літ. Б-2 КП «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» ДОР» за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 23-07-2025, 13:18:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Завірена(і) належним чином копія(ї) аналогічного(их) договору(ів) в тому числі з додатком(ами), якщо такий(і) є не відмінною частиною договору(ів), в якому(их) буде відображена інформація про договірну ціну та локальні кошториси за предметом закупівлі та копію(ї) усіх додаткових(ої) угод(и) до договору при наявності. 2. Завірена(і) учасником копія(ї) документів, які підтверджують досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): довідка(и) за формою №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», форма(и) №КБ-2в «Акт здачі - приймання виконаних будівельних робіт». Під аналогічним(и) за предметом закупівлі договором(ами) слід розуміти повністю виконаний договір(и) на виконання робіт/надання послуг з поточного ремонту з гідрохімічним очищенням системи опалення.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ