Закупівлю оголошено - 17-11-2025, 11:11. Дата останніх змін - 17-11-2025, 11:12

Послуги з охорони адміністративної будівлі департаменту за адресою: м.Кам’янське, просп.Василя Стуса, 10/12, прилеглої території та особистої охорони адміністратора ЦНАП м.Кам’янського з обладнанням «Мобільний офіс» під час роботи на віддаленому робочому місці.

Послуги з охорони адміністративної будівлі департаменту за адресою: м.Кам’янське, просп.Василя Стуса, 10/12, прилеглої території та особистої охорони ... Державна закупівля - UA-2025-11-17-002602-a Послуги з охорони адміністративної будівлі департаменту за адресою: м.Кам’янське, просп.Василя Стуса, 10/12, прилеглої території та особистої охорони адміністратора ЦНАП м.Кам’янського з обладнанням «Мобільний офіс» під час роботи на віддаленому робочому місці. від замовника Департамент муніципальних послуг та регуляторної політики Кам"янської міської ради від 11/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-17-002602-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-17-001107-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-11-2025, 11:11
по 22-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-11-2025, 11:11
по 25-11-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 25-11-2025, 15:25

Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
750000
750 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 750 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Департамент муніципальних послуг та регуляторної політики Кам"янської міської ради
ЄДРПОУ:38673521 Досьє YouControl
Контактна особа:Каграманян Давид Кімавич
Телефон:+380964399424
E-mail:working5055@gmail.com
Місцезнаходження:
51900, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янське, проспект Василя Стуса 10/12
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з охорони адміністрати ...
750 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-11-2025, 15:25
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з охорони адміністративної будівлі департаменту за адресою: м.Кам’янське, просп.Василя Стуса, 10/12, прилеглої території та особистої охорони адміністратора ЦНАП м.Кам’янського з обладнанням «Мобільний офіс» під час роботи на віддаленому робочому місці.

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2026
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 10:25:58
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 10:25:58
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 11:11:54

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям , 1. Довідка 4 ) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням: - реквізитів ліцензії на здійснення охоронної діяльності; - кількості транспортних засобів; - фактичної адреси діючого підрозділу охорони Учасника (чергової частини), що цілодобово функціонує (щоб час приїзду екіпажу за викликом, не перевищував 15 хвилин) 2. Довідка 5 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію про можливість Учасника забезпечувати супровід адміністратора ЦНАП м.Кам’янського з обладненням «Мобільний офіс» під час роботи на віддаленому робочому місці екіпажем на легковому транспортному засобі Учасника.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям , 1. Довідка 1 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід надання охоронних послуг, із зазначенням переліку охоронників, їх прізвище, ім’я та по батькові. 2. Довідка 2 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію про наявність кваліфікованих працівників, які мають здійснювати на легковому транспортному засобі Учасника супровід адміністратора ЦНАП м.Кам’янського з обладненням «Мобільний офіс» під час роботи на віддаленому робочому місці. 3. Довідка 3 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник надає інформацію про готовність та швидке (до 5 хв) реагування співробітників Учасника до вжиття заходів реагування на факти порушення громадського порядку на об’єктах Замовника.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-11-2025, 10:25:56
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документи, які підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям , Довідка 6 за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію по виконанню аналогічного договору, укладеного за період 2022 – 2025 роки. Сканований оригінал аналогічного договору укладеного за період 2022 – 2025 роки. Сканований оригінал листа-відгука (листа-підтвердження) від Замовника, з яким співпрацював Учасник на договірній основі за відповідним або аналогічним предметом закупівлі. Лист-відгук (лист-підтвердження) повинен бути надано до конкретного договору окремо та містити наступну інформацію: дату та номеру договору, на який надано відгук, суму договору, строк дії договору, суму виконання по даному договору, інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Примітка*: Учасником може надаватися та зазначатися договір, який виконується. Але виконання такого договору, на момент подання пропозиції, повинно складати не менше 50% від загальної суми договору. Аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на проведення послуг за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги, укладеного за період 2022– 2025 роки. Також враховуючи територіальну специфіку та особливості криміногенного середовища міста, з метою підтвердження реальної спроможності Учасника надавати високоякісні охоронні послуги в умовах та за вимогами, що встановлені Замовником з огляду на потребу швидкого реагування з рамках ситуацій, що можуть виникати на об’єкті Замовника протягом доби, а також на виїзді адміністратора ЦНАП м.Кам’янського з обладнанням «Мобільний офіс» під час роботи на віддаленому робочому місці, вказані у даному розділі листи-відгуки, договори про надання аналогічних послуг, довідка Учасника, тощо мають стосуватися замовників, що користувалися аналогічними послугами Учасника на території м.Кам’янського.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ