Закупівлю оголошено - 07-01-2025, 23:48. Дата останніх змін - 07-01-2025, 23:48

Сир кисломолочний 9%, Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

Сир кисломолочний 9%, Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421... Державна закупівля - UA-2025-01-07-008426-a Сир кисломолочний 9%, Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421 від замовника Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) № 43 Рівненської міської ради від 1/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-07-008426-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-07-011017-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-01-2025, 23:48
по 10-01-2025, 08:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
277250
277 250 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) № 43 Рівненської міської ради
ЄДРПОУ:25315472 Досьє YouControl
Контактна особа:Плічук Альона Миколаївна
Телефон:+380677994706
E-mail:dnz43rivne@gmail.com
Місцезнаходження:
33016, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Фабрична, будинок 3
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир кисломолочний

1 000
кілограм
33016 , Україна , Рівненська область , місто Рівне , вулиця Фабрична, будинок 3 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Масова частка жиру9Активна07-01-2025, 23:46
Відповідність ДСТУ 4554ТакАктивна07-01-2025, 23:46
ДобавкиНіАктивна07-01-2025, 23:46
БезлактознийНіАктивна07-01-2025, 23:46
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421

150
кілограм
33016 , Україна , Рівненська область , місто Рівне , вулиця Фабрична, будинок 3 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Добавкибез добавокАктивна07-01-2025, 23:46
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)такАктивна07-01-2025, 23:46
Масова частка жирувід 45 до 45%Активна07-01-2025, 23:46
БезлактознийНіАктивна07-01-2025, 23:46
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 23:47:54
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:07-01-2025, 23:46:03
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          Електронні тендерні вимоги
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 23:46:01
          Способи підтвердження:
          Документ
          Розмір банківської гарантії , Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% від суми цього Договору і набувати чинності не пізніше дати укладання договору.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          90
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 23:46:01
          Способи підтвердження:
          Документ
          Строк дії , Строк дії банківської гарантії - не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково протягом 90 календарних днів після закінчення строку дії договору.
          Форма забезпечення
          Гарантія фінансової установи
          Статус: Активна
          Дата створення: 07-01-2025, 23:46:01
          Способи підтвердження:
          Документ
          умови , Банківська гарантія надається Постачальником або в електронному вигляді, підписана шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно, яка направляється на електронну адресу Замовника: dnz43rivne@gmail.com, або на паперовому носії, яка підписана уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплена печатками (у разі наявності), яка направляється Замовнику за адресою: м. Рівне вул. Фабрична, 3. До банківської гарантії додаються копія(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірена(і) банком. Строк дії банківської гарантії - не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково протягом 90 календарних днів після закінчення строку дії договору. У випадку ненадання переможцем запиту (ціни) пропозицій забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, пропозиція переможця запиту (ціни) пропозицій відхиляється Замовником на підставі умов підпункту 1 пункту 64 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» від 14 вересня 2020 р. № 822, а саме: постачальник не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання Постачальником зобов’язань за цим Договором про закупівлю у повному обсязі; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів запиту (ціни) пропозицій недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в цьому Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Постачальнику у разі невиконання та/або неналежного виконання умов цього Договору, тобто у разі настання гарантійного випадку. У разі настання гарантійного випадку, перерахування коштів здійснюється за наступними реквізитами: - найменування: Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) №43 Рівненської міської ради - місцезнаходження: 33016, м. Рівне, вул. Фабрична, 3. - код ЄДРПОУ 25315472 - рахунок UA 848201720344290005000002501 в Держказначейська служба України м. Київ.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ