Період оскарження умов закупівлі - по 25-08-2025, 00:00
Кількість товару: 343 шт. Місце поставки товару: 65082, Одеська обл, м. Одеса, Митна площа, 1, на умовах DDP, склад Покупця (Інкотермс-2020). Строк поставки товару: 2025 рік, не більше 10 (десяти) календарних днів з дня отримання заявки Покупця на поставку Товару. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 412 595,17 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 125,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "Одеський морський торговельний порт" |
| ЄДРПОУ: | 01125666 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Iрина Мамонтова |
| Телефон: | +380487293675 |
| E-mail: | i.mamontova@omtp.com.ua |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна площа, 1 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку ФОП Бахтіаров М.В. має досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Вих. №23-2108/25 від 21.08.2025 та у якості документального підтвердження вказаної інформації у довідці учасником надано: - договір №12/02/24 від 12.02.2024 року з Додатком №1 (СПЕЦИФІКАЦІЯ) від 12.02.2024 до договору у якій найменування продукції у пункті 8 Таблиці не відповідає найменуванню товару, який зазначений у видатковій накладній №РН-000010 від 04.03.2024 р. до договору №12/02/24 від 12.02.2024 р., тобто наявні невідповідності; - договір №23/02/24 від 23.02.2024 року з Додатком №1 (СПЕЦИФІКАЦІЯ) від 23.02.2024 до договору у якій найменування продукції у пунктах: 4, 6, 7, Таблиці не відповідають найменуванню товару, які зазначені у видатковій накладній №РН-000011 від 11.03.2024 р. до договору №23/02/24 від 23.02.2024 р., тобто наявні невідповідності. На виконання вимог пункту 1 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічного договору(-ів) за предметом закупівлі. У якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору(-ів) зазначеного(-их) у довідці, Учасник надає завірену Учасником копію договору з копією документу, передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання за предметом закупівлі (видаткова накладна тощо).» Пропоную надати: - привести інформацію у специфікації до договору №12/02/24 від 12.02.2024 р. з найменуванням продукції у відповідность до видаткової накладної №РН-000010 від 04.03.2024 р. до договору №12/02/24 від 12.02.2024 р.; - привести інформацію у специфікації до договору №23/02/24 від 23.02.2024 р. з найменування продукції у відповідность до видаткової накладної №РН-000011 від 11.03.2024 р. до договору №23/02/24 від 23.02.2024 р. 2. У складі тендерної пропозиції Учасник надав витяг №2226 з реєстру платників єдиного податку від 18.02.2024 року для підтвердження, що учасника зареєстровано платником єдиного податку, проте без надання квитанції №1 від Державної Податкової Служби України чи структурного підрозділу у якості підтвердження чинності вказаного витягу та без електронно-цифрового підпису виконавця або підпису та печаткою керівника контролюючого органу (уповноваженою особою) ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Херсонська ДПІ (Херсонський район). На виконання вимог пункту 4 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Копія встановленого діючим законодавством документу, який підтверджує що учасника зареєстровано платником єдиного податку (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які сплачують єдиний податок).» На виконання вимог підпункту 2.3. пункту 2 Розділу 3 (Перелік інших документів та/або інформації та/або вимог, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників процедури закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: - якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису..» Пропоную надати: витяг №2226 з реєстру платників єдиного податку від 18.02.2024 року для підтвердження, що учасника зареєстровано платником єдиного податку із наданням квитанції №1 від Державної Податкової Служби України чи структурного підрозділу у якості підтвердження чинності вказаного витягу та з електронно-цифровим підписом виконавця або з підписом та печаткою керівника контролюючого органу (уповноваженою особою) ГУ ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, Херсонська ДПІ (Херсонський район). 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру Бахтіарова М.В. у неналежній якості, яка є нечіткою та нерозбірливою для читання. На виконання вимог пункту 5 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).» На виконання вимог підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 3 (Перелік інших документів та/або інформації та/або вимог, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників процедури закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «2) ) Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2.1. документи мають бути чіткими та розбірливими для читання, всі документи тендерної пропозиції повинні містити зображення яке можливо прочитати.» Пропоную надати: якісну скан-копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру Бахтіарова М.В. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції надав скан-копію паспорта Бахтіарова М.В. у неналежній якості, яка є нечіткою та нерозбірливою для читання. На виконання вимог пункту 6 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Копія паспорту (для фізичних осіб).» На виконання вимог підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 3 (Перелік інших документів та/або інформації та/або вимог, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників процедури закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «2) ) Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2.1. документи мають бути чіткими та розбірливими для читання, всі документи тендерної пропозиції повинні містити зображення яке можливо прочитати.» Пропоную надати: якісну скан-копію паспорта Бахтіарова М.В. 5. При перевірці підпису тендерної пропозиції Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було виявлено, що тендерна пропозиція має тип підпису: Удосконалений, замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП). На виконання вимог підпункту 2.2. пункту 2 Розділу 3 (Перелік інших документів та/або інформації та/або вимог, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників процедури закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «2) ) Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2.2. тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).» Пропоную підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.