Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 373 504 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 735,04 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Харківський національний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571096 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://univd.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Леонова Тетяна Олександрівна |
| Телефон: | +380577398102 |
| E-mail: | vz_tp_hnuvs@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61080, Україна, Харківська область,Харків, проспект Льва Ландау 27 |
0 |
При вивченні тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності, тому виникла потреба надати Учаснику 24 годин на виправлення.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) У «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (файл «3 довідка про матеріально-технічну базу.pdf») за позицією № 3 – Промислова пральна машина АМА universal (25кг) відсутнє підтвердження правової підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо). Натомість файл «4 документи на обладнання.pdf» містить накладну № 72 від 04.10.2017 р. на пральну машину “UNIVERSAL” Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 1.1.1, п. 1.1 . Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* додатку 1 до тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати відповідні документи щодо підтвердження Правових підстав наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо) та/або уточнену інформацію щодо правових підстав, а саме: Промислова пральна машина АМА universal (25кг). 2) Відсутнє підтвердження правових підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо) Система автоматичного дозування SMART PLUS зазначеної у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (файл «3 довідка про матеріально-технічну базу.pdf») за позицією № 7. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 1.1.1, п. 1.1 . Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* додатку 1 до тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати відповідні документи щодо підтвердження Правових підстав наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо) та/або уточнену інформацію щодо правових підстав, а саме: Система автоматичного дозування SMART PLUS. 3) «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (файл «7 довідка про працівників.pdf») не відповідає встановленій формі таблиці. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 1.2.1, п. 1.2 . довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, (не менше двох працівників), які мають необхідні знання та досвід для здійснення надання послуг з прання та прасування білизни, та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів (з обов’язковим зазначенням наступної інформації), зазначаючи їхні прізвище, ініціали; посада; стаж або досвід роботи (в роках або в місяцях, або тощо). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: привести файл «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у відповідність вимогам. 4) На наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надано: - Файл «8 довідка про аналогічний договір.pdf» не відповідає файлу «9 копія аналогічного договору.pdf» - в довідці про аналогічний договір вказано договір за предметом договору на прання білизни на 95 700,00 грн. № 5/02 від 17.02.2021 р. з КНП ТОКПЦ «Мати і дитина» ТОР, ЄДРПОУ 35492401; - Файл «9 копія аналогічного договору.pdf» містить скановану копію договору прання білізни 119 400,00 грн. № 8ПР-24 від 25.01.2024 р. з КНП ТОКПЦ «Мати і дитина» ТОР, ЄДРПОУ 35492401. - Файл «10 акти виконаних робіт.pdf» містить 11 актів на загальну суму 64 900,55 грн. 2021 року. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: пп. 1.3.1, п. 1.3 . Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати скан копію договору вказаного у файлі «8 довідка про аналогічний договір.pdf»; - Надати скан копії Актів на всю суму договору, або додаткову угоду відповідно до наданих актів, на підтвердження виконання договору в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.