Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2025, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 070 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 353 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 16 059 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Гомзякова |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 11.07.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. Учасником у складі пропозиції надано довідку в довільній формі відповідно до форми у Додатку № 2, але довідка датована 26.06.25, що не відповідає вимогам, так як закупівля оголошена 27.06.2025 року. 1.2. Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер (за бажання), дату (дата не раніше дати оголошення закупівлі), підпис уповноваженої особи та печатку учасника у разі, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису учасника; 1.3. Надати інформаційну довідку за формою згідно Додатку № 2 до Документації відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.