Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2025, 00:00
категорія Замовника – згідно п.3 ч.1, ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка є підприємством та забезпечує потреби держави або територіальної громади). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Закупівля за кошти НСЗУ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 354 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛОВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ВОЛОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01992529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Грига Надія Василівна |
| Телефон: | 380504383511 |
| E-mail: | buh.vcrl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 89100, Україна, Закарпатська область,смт Воловець, ВУЛИЦЯ КАРПАТСЬКА, будинок 23 |
6 |
1)перелік виявлених невідповідностей; 1. не подано додаткову угоду №1 до аналогічного договору за 2024 рік. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.8 додатку 2 тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. додаткову угоду №1 до аналогічного договору за 2024 рік.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.