Закупівлю оголошено - 14-03-2025, 18:20. Дата останніх змін - 27-06-2025, 13:54

ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова)

ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу... Державна закупівля - UA-2025-03-14-012488-a ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" від 14.03.2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-14-012488-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-14-012871-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-03-2025, 18:20
по 20-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-03-2025, 18:20
по 23-04-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-04-2025, 12:44
по 24-04-2025, 13:07

Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
15619247
15 619 247 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:156 192,47 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:78 096,24 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:01998532 Досьє YouControl
Контактна особа:Даніїл Ошарін
Телефон:+380687461377
E-mail:odkbcbuo@ukr.net
Місцезнаходження:
65031, Україна, Одеська область,м.Одеса, вул. Академіка Воробйова,3
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Ка ...
15 619 247 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-04-2025, 12:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова)

1
робота
65031 Україна Одеська область м. Одеса вул. Віталія Нестеренка (Академіка Воробйова),3
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КАПРІ ТОП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 12-05-2025 по 10-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Польський узвіз будинок 11, 65026, Віктор Гавричко
Остаточна пропозиція:
15 403 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
15 560 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-06-2025, 11:34
Період подачі оскарження:
по 11-06-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 15-05-25, 15:55:17
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану даним Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій) Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 12 червня 2025 року.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 10-06-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-06-25, 14:23:19
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД учасник надає заповнену довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.)). У п.1.2 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД зазначається перелік МІНІМАЛЬНО-НЕОБХІДНОГО обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних механізмів, що мають бути залучені для виконання робіт: Крани на автомобільному ходу – не менше однієї одиниці; Компресор – не менше однієї одиниці; Перфоратор – не менше однієї одиниці; Машини шліфувальні кутові – не менше однієї одиниці; Дрилі електричні – не менше однієї одиниці; Шуруповерти – не менше однієї одиниці; Апарат для зварювання поліпропіленових труб. Учасник у складі пропозиції надає довідку «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у який зазначено мінімально-необхідний перелік МТБ. Одночасно, Учасник надає файл «Коштрис част.1.pdf», де у р.ІІ Будівельні машини і механізми Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва зазначені інші машини і механізми ніж ті, що у Довідці про наявність МТБ. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: документи, визначені п. 1.1, 1.2, 1.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД відповідно до наданої кошторисної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-06-25, 14:23:19
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-14-012488-a-b1
Номер договору:
111
Дата підписання договору:
27-06-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 27-06-2025 по 31-12-2025
15 403 000 UAH
Ціна договору
12 835 833,33 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-04-2025 по 23-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , Турчин Віталій
Остаточна пропозиція:
14 989 708,48 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
14 989 708,48 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 18-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 02-05-25, 10:17:47
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій) Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 30 травня 2025 року.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 23-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-05-25, 16:46:18
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п. 1.4 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД вимагалося: «Для підтвердження можливості здійснювати пусконалагоджувальні роботи, Учасники повинні мати власну або орендовану або залучену на інших умовах електротехнічну лабораторію. На підтвердження наявності такої лабораторії надати чинне свідоцтво (або сертифікат, або інший документ, виданий уповноваженим органом) про відповідність системи вимірювань лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додаванням сфери/переліку вимірювань лабораторії. У разі відсутності власної електротехнічної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії.». Учасником надано в складі пропозиції договір № 515 від 24.03.2025 року, укладений між ТОВ «СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР» та ПП «Південьенергосервіс», предметом якого є послуги з іспиту електроустаткування, заземлюючих пристроїв, а саме: комплексний іспит діагностичної системи та свідоцтво про відповідність № 19.12.2023-1, видане 19.12.2023 року та чинне до 19.12.2028 року, яке засвідчує, що система вимірювань електротехнічної лабораторії ПП «Південьенергосервіс» відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Учасником не надано сфери/переліку вимірювань лабораторії. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: сферу/перелік вимірювань лабораторії. 2. Відповідно до п. 7 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 3 до тендерної документації подається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи згідно Додатку 2 до ТД. Згідно з п. 4.5 Додатку 2 ТД вимагалося: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.». Учасником в складі пропозиції надано гарантійний лист вих. № 15/03-25 від 21.03.2025 р., в якому відсутнє посилання на оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. 3. Відповідно до п. 2 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 3 до тендерної документації подається перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону та Особливостях відповідно до Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД. Згідно п. 1.1 Додатку 1.1 до Додатку 3 до ТД вимагалося: «Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.)).». Згідно п. 1.2 Додатку 1.1 до Додатку 3 до ТД вимагалося: «Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних механізмів, що мають бути залучені для виконання робіт: Крани на автомобільному ходу – не менше однієї одиниці; Компресор – не менше однієї одиниці; Перфоратор – не менше однієї одиниці; Машини шліфувальні кутові – не менше однієї одиниці; Дрилі електричні – не менше однієї одиниці; Шуруповерти – не менше однієї одиниці; Апарат для зварювання поліпропіленових труб – не менше однієї одиниці; Фарборозпилювачі – не менше однієї одиниці.». Згідно п. 1.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 до ТД вимагалося: «Щодо зазначеного обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних механізмів обов’язково надати: - документи, які засвідчують підстави користування (свідоцтво про право власності та/або витяг з Державного реєстру речових прав на майно та/або видаткові накладні та/або договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг та/або інвентарні картки, тощо). На будівельні механізми додатково надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - для документального підтвердження спроможності Учасника експлуатувати будівельні механізми згідно мінімального переліку в п. 1.2 цього Додатку (крани на автомобільному ходу, компресор), надати Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77.». На виконання даної вимоги Учасником в складі пропозиції надано: довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази вих. № 17/04-25 від 18.04.2025 р., в якій зазначено вантажний автокран КС-3575А (КамАЗ) в кількості 1 од.; договір № 11 про надання послуг від 04.03.2020 року, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР» та Приватним підприємством «ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС» щодо надання послуг транспортних засобів (автокран КТА-18, автокран КС-3575А, екскаватор ЕЦУ-150, екскаватор JCB 3CX, самоскид МАЗ 6501С5, самоскид МАЗ 551605, автовишка АПГ-22, екскаватор ATLAS 1404); свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу САЕ504347 на вантажний автокран 10-20 т марки КАМАЗ моделі 53215, реєстраційний номер ВН9530СТ; дозвіл № 114.18.51 Державної служби України з питань праці Головного управління Держпраці в Одеській області, відповідно до якого Товариству з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР» дозволено експлуатувати вантажопідіймальні крани (кран автомобільний КС-3575А, зав. № 12800, 2007 р.в., Україна). Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: документи щодо крану на автомобільному ходу, передбачені п. 1.1, 1.2, 1.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД, які повинні узгоджуватись між собою.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-05-25, 16:46:18

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
14 989 708,48 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
14 989 708,48 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Позиції:
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-04-2025, 15:02:33
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
10
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі:
Австралія , Австрійська Республіка , Аруба , Велике Герцогство Люксембург , Грецька Республіка , Держава Ізраїль , Ірландія , Італійська Республіка , Канада , Князівство Ліхтенштейн , Королівство Бельгія , Королівство Данія , Королівство Іспанія , Королівство Нідерландів , Королівство Норвегія , Королівство Швеція , Латвійська Республіка , Литовська Республіка , Нова Зеландія , Особливий адміністративний район Китаю Гонконг , Португальська Республіка , Республіка Болгарія , Республіка Вірменія , Республіка Естонія , Республіка Ісландія , Республіка Кіпр , Республіка Корея , Республіка Македонія (колишня Югославська республіка) , Республіка Мальта , Республіка Молдова , Республіка Польща , Республіка Сингапур , Республіка Словенія , Республіка Фінляндія , Республіка Хорватія , Румунія , Словацька Республіка , Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії , Сполучені Штати Америки , Тайвань, провінція Китайської Республіки , Угорщина , Федеративна Республіка Німеччина , Французька Республіка , Чеська Республіка , Чорногорія , Швейцарська Конфедерація , Японія

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КАПРІ ТОП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
15 403 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
15 560 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Залучаються ТОВ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП", ТОВ "ФАЕТОН-2020"
Позиції:
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-04-2025, 23:41:31
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
10
3. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі:
Республіка Словенія

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено14-03-2025, 18:21:05
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено24-03-2025, 18:58:03
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:52:06
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічний Видалено14-03-2025, 18:20:19
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:35:27
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічний Видалено14-03-2025, 18:20:19
            Тендерна документація
            публічний Видалено14-03-2025, 18:20:19
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 18:20:19
            Тендерна документація
            публічний Видалено14-03-2025, 18:20:19
            Тендерна документація
            публічний Видалено24-03-2025, 16:01:57
            Тендерна документація
            публічний Видалено24-03-2025, 16:01:56
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 16:25:04
            Тендерна документація
            публічний Видалено24-03-2025, 16:25:04
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:35:26
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:35:25
            Тендерна документація
            публічний Видалено17-04-2025, 16:35:25
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:35:28
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:42:39

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Архівована
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Дата архівування: 17-04-2025, 16:35:29
              Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:35:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Архівована
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Дата архівування: 17-04-2025, 16:35:29
              Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-04-2025, 16:35:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Дата архівування:
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Банківська гарантія
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              10
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Банківська гарантія
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Банківська гарантія
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом гаранту відповідно до вимог діючого законодавства.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015 - 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Предмету закупівлі 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт приміщень лівого крила Хірургічного відділення лікувального корпусу (Літера «А») КНП «ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ООР» з метою встановлення ангіографа, за адресою: м. Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 3 (колишня назва – Академіка Воробйова)
              Законодавство:
              За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
              1 - Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
              2 - Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-03-2025, 18:20:17
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Документ у форматі PDF
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ