Період оскарження умов закупівлі - по 31-05-2025, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування які затверджено Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 зі змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 201 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 009 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 3" Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02003540 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тамара |
| Телефон: | 380677825820 |
| E-mail: | savinatv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61020, Україна, Харківська область,м. Харків, проспект Ново-баварський, 90 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.