Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2025, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 201 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 006 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
| ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Неубауер Наталія Валеріївна |
| Телефон: | +380567679711 |
| E-mail: | zakupivli2023@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49619, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
2 |
ПРОТОКОЛ № 36/03 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 09 червня 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-05-23-007840-a щодо закупівлі послуг згідно ДК 021:2015 – 79310000-4 «Послуги з проведення ринкових досліджень» (Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області) (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення. ПО ПЕРШОМУ ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО." (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є підстави для збільшення строку кваліфікації Учасника, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. ПО ДРУГОМУ ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 23.06.2025 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – заступник начальника Управління – начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР
ПРОТОКОЛ № 36/04 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 09 червня 2025 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО." поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79310000-4 «Послуги з проведення ринкових досліджень» (Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-23-007840-a. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ПЕРШОГО ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 23.05.2025 в системі електронних закупівель за № UA-2025-05-23-007840-a було оголошено процедуру закупівлі товару згідно код ДК 021:2015 – 79310000-4 «Послуги з проведення ринкових досліджень» (Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області). 02.06.2025 в електронній системі закупівель відбувся аукціон, для участі у якому було подано три остаточні тендерні пропозиції, а саме від: ФОП КАСАТКІНА ІРИНА ЄВГЕНІВНА, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО." та ТОВ Всеукраїнська експертна група. За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ФОП КАСАТКІНА ІРИНА ЄВГЕНІВНА з ціною 68 640.00 грн. Протокольним рішенням від 04.06.2025 № 36/02 тендерну пропозицію Учасника-переможця ФОП КАСАТКІНА ІРИНА ЄВГЕНІВНА подану для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79310000-4 «Послуги з проведення ринкових досліджень» (Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області) було відхилено на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, як така, що не містить обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 37 цих особливостей. Абзацом 5 пункту 49 Особливостей встановлено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО." з ціною 90 246,00 грн. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО." виявила наступне. П.п. 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 3.1. Інформаційна довідка за встановленою формою Замовника*, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника про виконання аналогічного (-их) договору (-ів)*, за встановленою Замовником формою: Довідка про наявність аналогічних договорів, виконаних у повному обсязі № з/п Номер та дата договору Найменування контрагента, його код ЄДРПОУ Адреса контрагента та контактний телефон уповноваженої особи Предмет договору Сума договору (з урахуванням змін) Строк надання послуг 1 … ________ ____________ __________ (посада) (підпис) (ПІБ) На підтвердження виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - не менше двох копій аналогічних договорів* по кожному виду об’єкту оцінки (зазначених у Додатку № 3 до тендерної документації) з усіма додатками та додатковими угодами (у разі їх наявності); - копії актів наданих послуг на суму договору, зазначену у довідці про наявність аналогічних договорів, виконаних у повному обсязі; - оригінали листів-відгуків від контрагентів, підписані керівником контрагента, які підтверджують повне виконання аналогічного (-их) договору (-ів) та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним (-ми) договором (-ами). В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін). Листи-відгуки повині мати вихідний номер та дату складання. *під «аналогічним договором» мається на увазі, договір про проведення незалежної оцінки по виконавчому провадженню. У складі тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО." надано у тому числі Довідку від 29.05.2025 № б/н про наявність аналогічних договорів, виконаних у повному обсязі. У п. 6 Довідки зазначено договір від 25.09.2024 № 834/24 та зазначено контрагента – Приватний виконавець виконавчого округу Миколаївської області Булахевіч Степан Вікторович, ІПН 3245809571, а копію договору від 25.09.2024 № 834/24 та лист відгук від 28.05.2025 № 28168 надано від Приватного виконавця Недоступ Дмитро Миколайович, що в свою чергу є невідповідністю в цій частині. ВИМОГА: привести у відповідність Довідку від 29.05.2025 № б/н про наявність аналогічних договорів, виконаних у повному обсязі. Пунктом 43 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО." помилка не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 43 Особливостей, надати можливість Учаснику ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЖІО.", протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг згідно код ДК 021:2015 – 79310000-4 «Послуги з проведення ринкових досліджень» (Послуги з проведення незалежної оцінки арештованого майна по виконавчим провадженням для Кіровоградської області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-05-23-007840-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua). Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – Заступник начальника управління - начальник центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Наталія НЕУБАУЕР
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.