Строк поставки товару з моменту підписання договору та по 31.12.2025 р. згідно поданої заявки Замовника. Поставка здійснюється декількома партіями, згідно усної або письмової заявки Замовника. Товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 5 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 8-00 до 16-00 години, або в термін, вказаний у заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку протягом 30 календарних днів за фактом його постачання. Технічна частина даної закупівлі - визначення конкретної моделі підгузків, торгової марки - розроблена з урахуванням особистих потреб підопічних відповідно до діючого законодавства України. Учасник, протягом 24 годин після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника, установчі документи, заповнений проект договору та разом з договором зобов’язаний надати Замовнику документи, посвідчені Постачальником: оригінал довідки про походження товару, яким виробник або представник, або дилер, або дистриб'ютор, уповноважений виробником, з наданням підтверджуючого документу повноважень (якщо їх відповідні повноваження щодо вчинення правочинів на розповсюдження його продукції поширюються на територію України) гарантує, що товар, який постачається не перебуває в незаконному обігу. Вищевказана довідка про походження має бути адресована замовнику та містити наступну інформацію: реквізити особи, яка видала довідку, найменування та ідентифікаційний код Постачальника; номер та дата укладення договору; назву предмета закупівлі; ідентифікатор закупівлі; найменування та кількість одиниць товару, що постачається; назва виробника; країна походження товару. Вищевказана довідка вимагається Замовником з метою підтвердження гарантії поставки товару на адресу Замовника та коректного відображення виробника, країни походження товару у специфікації згідно вимог чинного законодавства. В разі ненадання Замовнику протягом 24 годин з дня визначення учасника переможцем вищезазначених документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника. Забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 100 620 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | КУ "Петричанський психоневрологічний будинок-інтернат" |
| ЄДРПОУ: | 03189989 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Василівна Чоботар |
| Телефон: | +380979362256 |
| E-mail: | dispans.pt@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 60423, Україна, Чернівецька область,Петричанка, Чернівецька область, Глибоцький район, с. Петричанка, вул. Каденюка,2 |
0 |