Період оскарження умов закупівлі - по 27-05-2025, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 840 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 03348471 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вольська Христина Ігорівна |
| Телефон: | 380936468772 |
| E-mail: | khrystyna.volska@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область,Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
2 |
1. Відповідно до вимог п.14 р.1 Додатку 1 до тендерної документації, у випадках, коли Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає копії документів – усі копії документів повинні бути завірені власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки), а також відміткою «згідно з оригіналом» чи «копія вірна»; або повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено чинним законодавством). Примітка: Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Фінансову звітність малого підприємства та квитанцію №2 за 2024 рік, завірені не належним чином. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель Фінансової звітності малого підприємства із квитанцією №2 за 2024 рік, завіреними належним чином, згідно вимог п.14 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п.14 р.1 Додатку 1 до тендерної документації, у випадках, коли Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає копії документів – усі копії документів повинні бути завірені власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки), а також відміткою «згідно з оригіналом» чи «копія вірна»; або повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено чинним законодавством). Примітка: Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Фінансову звітність малого підприємства та квитанцію №2 та квитанцію №2 за І квартал 2025 року, завірені не належним чином. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель Фінансової звітності малого підприємства із квитанцією №2 за І квартал 2025 року, завіреними належним чином, згідно вимог п.14 р.1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до вимог п. 4.4. Додатку 4 до тендерної документації, якщо Учасник не є виробником товару, який він пропонує у складі своєї тендерної пропозиції, йому необхідно надати сертифікат дилера, або дилерський договір, або авторизаційний лист, або інший документ від виробника товару, або офіційного представника виробника товару, що підтверджує взаємовідносини Учасника з виробником, або офіційним представником виробника товару. Документ повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію Договору поставки №03 від 01 січня 2024 року із постачальником ТОВ «Євро Віндоус», у п. 2.1. якого зазначено, що рахунки на оплату та видаткові накладні до цього Договору є його невід’ємною частиною. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав рахунків на оплату та видаткових накладних до Договору поставки №03 від 01 січня 2024 року, а отже надав вищезазначений Договір не в повному обсязі. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель рахунків на оплату та видаткових накладних до Договору поставки №03 від 01 січня 2024 року, або надати сертифікат дилера, або дилерський договір, або авторизаційний лист, або інший документ від виробника товару ТОВ «Євро Віндоус», що підтверджує взаємовідносини Учасника з виробником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.