Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 88 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 444,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 |
| ЄДРПОУ: | 33158337 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Пасічник |
| Телефон: | +380673742323 |
| E-mail: | tendt0200@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 10 Додатку 5, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом, дійсна. Інформація відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Учасником надано Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на керівника СТАСИШИН ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ Дата формування: 11.07.2025 та ТОВ "ЕВОПЕРФЕКТ" Дата формування: 11.07.2025. Просимо надати оновлені довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 13 Додатку 5, а саме: Довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Учасником надано ВИТЯГ з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" на керівника СТАСИШИН ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ станом на 03.07.2025р. Просимо надати оновлені Довідки про відсутність судимості, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 15 Додатку 5, а саме: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (актуальний). Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 26.03.2025р. Просимо усунути вище зазначені невідповідності, та надати оновлений витяг, шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 16 Додатку 5, а саме: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість). Інформація відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 17 Додатку 5, а саме: Витяг з реєстру платників єдиного податку та платіжне доручення про сплату єдиного податку, якщо контрагент є платником єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Інформація відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 18 Додатку 5, а саме: Наказ про призначення головного бухгалтера. Учасником надано Наказ № 9-К від 20 серпня 2024р. про прийняття на роботу Стельмащук Інну Василівну на посаду Бухгалтер, однак інформація щодо Головного бухгалтера відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 19 Додатку 5, а саме: Копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника. Учасником надано скан-копія оригіналу ID-картки, однак додаток до неї відсутній. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.