Закупівлю оголошено - 08-07-2025, 11:12. Дата останніх змін - 17-07-2025, 15:34

Сметана 20%, фасування 500г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418

Сметана 20%, фасування 500г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418... Державна закупівля - UA-2025-07-08-002413-a Сметана 20%, фасування 500г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418 від замовника "ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" від 7/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-08-002413-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-08-001647-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-07-2025, 11:12
по 11-07-2025, 00:00

Сметана 20%, фасування 500г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
21609
21 609 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:"ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:44118485 Досьє YouControl
Контактна особа:Олексій Філімоненко
Телефон:+380977778078
E-mail:osvita.ovidiopol@gmail.com
Місцезнаходження:
67801, Україна, Одеська область,Одеський р-н, селище Овідіополь, вул.Незалежності, будинок 2 а
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сметана 20%, фасування 500г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4418

147
кілограм
67801 , Україна , Одеська область , с. Овідіополь , Овідіопольський ліцей – вул. Л. Українки, 111; Овідіопольський ліцей ім.Т.Шевченка – вул. Т.Шевченка, 212; 67813, Одеська область, Одеський район, с. Миколаївка, вул. Дністровська,46 - Миколаївський ліцей; 67815, Одеська область, Одеський район, с. Калаглія, вул. Шкільна,25 - Калаглійський ліцей; 67801, Україна, Одеська область, с. Овідіополь, ДНЗ №1 – вул. Т. Шевченко, 238; ДНЗ №2 – вул. Перемоги, 3. ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БезлактознаНіАктивна08-07-2025, 10:55
Характеристики не суперечать ДСТУ 4418такАктивна08-07-2025, 10:55
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна08-07-2025, 10:55
Маса неттовід 500 до 500грамАктивна08-07-2025, 10:55
Масова частка жирувід 20 до 20відсотокАктивна08-07-2025, 10:55
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 11:12:24
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 10:55:41
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (видатковими накладними) в розмірі 100% упродовж 120 календарних днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          120
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ТОВ "Проект Інвест ХХІ"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31, 65014, Дмитро Анатолійович Мільніченко
          Остаточна пропозиція:
          21 564,90 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          11-07-2025, 10:17
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-07-08-002413-a-c1
          Номер договору:
          125
          Дата підписання договору:
          15-07-2025, 15:07
          Строк дії договору:
          з 15-07-2025 по 31-12-2025
          21 564,90 UAH
          Ціна договору
          17 970,75 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "Проект Інвест ХХІ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          21 564,90 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          08-07-2025, 17:38:40
          Документи:
          Тип документа:
          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5
          плівка поліетиленова
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          7

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2025, 10:55:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Розмір 5,0 відсоток від вартості договору. На дату укладення цього Договору Постачальником надається Замовнику оригінал банківської гарантії як забезпечення виконання цього Договору (далі — Банківська гарантія). Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття надається довідка (виписка) з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видана банком-гарантом не пізніше дати видачі гарантії, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи від банку-гаранта. Дата закінчення дії Банківської гарантії має перевищувати строк дії Договору на 7 календарних днів після закінчення строку дії Договору.
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          7
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 08-07-2025, 10:55:41
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ