Закупівлю оголошено - 26-11-2025, 11:56. Дата останніх змін - 26-11-2025, 11:54

Прибирання приміщень Управління соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради ДК 021:2015 90910000-9 – Послуги з прибирання

Прибирання приміщень Управління соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради ДК 021:2015 90910000-9 – П... Державна закупівля - UA-2025-11-26-006956-a Прибирання приміщень Управління соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради ДК 021:2015 90910000-9 – Послуги з прибирання від замовника Управління соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради від 11/26/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-26-006956-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-26-005686-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 26-11-2025, 11:56
по 01-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-11-2025, 11:56
по 04-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 04-12-2025, 13:51

Період оскарження умов закупівлі - по 01-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
216240
216 240 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 162,40 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:6 487,20 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:03196676 Досьє YouControl
Контактна особа:Потомець Валентина Василівна
Телефон:380636633967
E-mail:03196676@mail.gov.ua
Місцезнаходження:
61052, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Різдвяна, будинок 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Прибирання приміщень Управлінн ...
216 240 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 04-12-2025, 13:51
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Прибирання приміщень Управління соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради ДК 021:2015 90910000-9 – Послуги з прибирання

1
послуга
61052 Україна Харківська область Харків вулиця Різдвяна, будинок 1
з 01-01-2026 по 31-12-2026
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-11-2025, 11:54:42
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-11-2025, 11:54:42
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-11-2025, 11:54:42
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:26-11-2025, 11:54:42
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:26-11-2025, 11:54:42
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції
          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:26-11-2025, 11:54:49

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Прибирання приміщень Управління соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради ДК 021:2015 90910000-9 – Послуги з прибирання
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897, в сумі 6487,20 грн. (Шість тисяч чотириста вісімдесят сім гривень 20 копійок) в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), шляхом завантаження до електронної системи окремого файлу.
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              Забезпечення тендерних пропозицій
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Прибирання приміщень Управління соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради ДК 021:2015 90910000-9 – Послуги з прибирання
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 25 (двадцять п’ять) днів”. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              25
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Прибирання приміщень Управління соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради ДК 021:2015 90910000-9 – Послуги з прибирання
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 1.1.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій що буде використовуватися для надання послуг визначених у технічних вимогах. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Прибирання приміщень Управління соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради ДК 021:2015 90910000-9 – Послуги з прибирання
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 1.2.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність в Учасника на момент подачі пропозиції щонайменше 2(двох) працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені Учасником до надання послуги на об’єкті Замовника. Для підтвердження факту наявності працівників відповідної кваліфікації Учасник обов’язково надає стосовно кожного працівника копію або оригінал розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення Учасником працівника на посаду та/або копії документів/ копії витягів з розпорядчих документів, що підтверджують трудові відносини таких працівників з Учасником, їх кваліфікацію та стаж роботи на відповідній посаді. Вказані особи повинні бути працівниками учасника або субпідрядника/співвиконавця в розумінні чинного законодавства Україні.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Прибирання приміщень Управління соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради ДК 021:2015 90910000-9 – Послуги з прибирання
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 26-11-2025, 11:54:43
              Способи підтвердження:
              Документ
              , 1.3.1. Довідка в довільній формі, яка підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог тендерної документації, (Аналогічним договором вважається договір, який укладено на предмет закупівлі ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання»).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ