Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 747 848,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 739,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04369699 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Корда |
| Телефон: | +380508039155 |
| E-mail: | korda.iryna@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 81131, Україна, Львівська область,с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
2 |
Відповідно до п.36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Згідно п. 39 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) по закупівлі «Реконструкція дитячого та спортивного майданчиків з влаштуванням штучного покриття для благоустрою населеного пункту с. Вовків (біля адмінбудівлі) Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), визначено тендерну пропозицію, подану учасником ТОВ "ЗАХІД БУДІНЖИНІРИНГ". У зв’язку з великою кількістю та складністю документів, необхідністю надати учаснику визначений законодавством період на усунення невідповідностей, виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЗАХІД БУДІНЖИНІРИНГ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція дитячого та спортивного майданчиків з влаштуванням штучного покриття для благоустрою населеного пункту с. Вовків (біля адмінбудівлі) Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації: 1. Для підтвердження інформації про залучену автомобільну техніку (на автомобільному ходу) зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії свідоцтв про реєстрацію на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); -у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії свідоцтв про реєстрацію та копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. Учасником в наданій довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено в тому числі Автобетононасос IVECO залучений за договором про надання послуг (№25/04-21 від 25 квітня 2025 року). Однак учасником не надано такий договір по надання послуг, копії свідоцтв про реєстрацію та не надано лист-підтвердження надавача послуг, щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 1.2. Також, Учасником в наданій довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначено в тому числі Спеціалізований вантажний самоскид (в тому числі для перевезення ґрунту) IVECO залучений за договором про надання послуг (№10-24/04/25 від 24 квітня 2025 року). Учасником надано договір про надання послуг №10-24/04/25 від 24 квітня 2025 року, згідно якого надавачем послуг виступає ФОП Войтович Максим Васильович, тоді як згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу наданого в складі Тендерної пропозиції виступає Войтович Олеся Миронівна. Також учасником надано лист-згоду на використання від Войтович О.М. Відтак учасником не підтверджено право залучення такого Спеціалізованого вантажного самоскида (в тому числі для перевезення ґрунту) IVECO, оскільки власником згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу виступає інша особа а ніж та, яка згідно договору про надання послуг виступає надавачем послуг даним Спеціалізованим вантажним самоскидом (в тому числі для перевезення ґрунту) IVECO. Також учасником не надано лист-підтвердження надавача послуг, щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність до виявлених зауважень щодо Автобетононасоса IVECO залучений за договором про надання послуг (№25/04-21 від 25 квітня 2025 року)та надати договір по надання послуг, копії свідоцтв про реєстрацію та не надано лист-підтвердження надавача послу, щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 2.2. Привести документи у відповідність до виявлених зауважень щодо Спеціалізованого вантажного самоскида (в тому числі для перевезення ґрунту) IVECO та підтвердити у спосіб визначений Розділом 1 Додатку №1 до Тендерної документації право залучення такого Спеціалізованого вантажного самоскида (в тому числі для перевезення ґрунту) IVECO згідно виявлених зауважень, також надати лист-підтвердження надавача послуг, щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.