Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 375 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 755 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04348220 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://berezivsca.gromada.org.ua/ |
| Контактна особа: | Діана Романівна Прогонова |
| Телефон: | +380931961826 |
| E-mail: | progonova.up.os@i.ua |
| Місцезнаходження: | 12411, Україна, Житомирська область,Житомирський р-н, село Березівка, вулиця Богуславська, будинок 31 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ФРОНТЛАЙН РОБОТІКС" Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника надано наступні документи, які не завірені підписом та печаткою (за наявності) учасника: - Додаток 1. ТЕНДЕРНЯ ПРОПОЗИЦІЯ.docx; - Додаток 2. Технічна специфікація.docx; - 5.1 Лист про дотримання закону Frontline.docx; - 12. Відомості про учасника юридичної особи.docx. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні наступні документи: - копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію Свідоцтва платника податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку або копію Свідоцтва платника єдиного податку, якщо учасник є платником єдиного податку. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно Додатку 3 до тендерної документації: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРІТЕРІЯМ, ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ (ДАНІ), ЩО НАДА-ЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ 1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ Заповнена форма «Тендерна пропозиція» (додаток 1 до тендерної документації), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) 2 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Додаток 2 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) 5 Лист Лист на фірмовому бланку учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасни-ка, завірений печаткою (у разі її наявності), у якому учасник гарантує, що відповідає за зміст поданої ним пропо-зиції, за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, та зазначає, що під час проведення за-купівлі дотримується норм чинного законодавства України про публічні закупівлі 12 Відомості про учасника юридичної особи Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності), що відповідає даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», яка обов’язково повинна містити такі відомості про учасника: а) для юридичної особи: - повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності; - ідентифікаційний код юридичної особи; - місцезнаходження юридичної особи (юридична та фактична адреса, телефон, факс, електронна пошта, веб-сайт (за наявності)); - організаційно-правова форма; - відомості про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи (прізвище, ім’я, по батькові, розмір частки, громадянство); - відомості про органи управління юридичної особи (вищий, наглядовий (у разі створення вказати склад), виконавчий (посада, прізвище, ім’я, по батькові, № телефону); - прізвище, ім’я, по батькові осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи; - інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором; система оподаткування. 14 Учасник процедури закупівлі надає Учасник процедури закупівлі повинен надати наступні документи: - копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію Свідоцтва платника податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість; - копію Витягу з реєстру платників єдиного податку або копію Свідоцтва платника єдиного податку, якщо учасник є платником єдиного податку. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати через електронну систему закупівель у порядку згідно пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178: - Заповнена форма «Тендерна пропозиція» (додаток 1 до тендерної документації), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання); - Додаток 2 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання); - Лист на фірмовому бланку учасника, за власноручним підписом його керівника чи уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності), у якому учасник гарантує, що відповідає за зміст поданої ним пропозиції, за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції, та зазначає, що під час проведення закупівлі дотримується норм чинного законодавства України про публічні закупівлі; - Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності), що відповідає даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», яка обов’язково повинна містити такі відомості про учасника; - копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію Свідоцтва платника податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість або копію Витягу з реєстру платників єдиного податку або копію Свідоцтва платника єдиного податку, якщо учасник є платником єдиного податку. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.