| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 12 300 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 123 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 369 000 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А1414 |
| ЄДРПОУ: | 08152347 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитерко Володимир Васильович |
| Телефон: | +380634713117 |
| E-mail: | komitet1414@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 17024, Україна, Чернігівська область,Десна, Чернігівський район |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Статтею 5 Закону визначено принципи здійснення закупівель, в тому числі максимальна економія, ефективність та пропорційність. Під час проведення Закупівлі було виявлено порушення цього принципу в частині ефективності та пропорційності. Це вбачається зокрема в обмеженому викладенні технічної специфікації та відсутності вимог щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам технічної специфікації. Відповідно пункту 2 частини 17 статті 14 Закону замовник відміняє спрощену Закупівлю в неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Відміна Закупівлі є доцільною у зв’язку порушення принципу ефективності та пропорційності, що проявляється у надмірно загальному або нечіткому викладенні технічної специфікації в умовах закупівлі. Відсутність вимог щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника цим умовам позбавляє замовника можливості об’єктивно оцінити технічні характеристики запропонованого товару (робіт, послуг), що створює ризики придбання продукції, яка не відповідає потребам. Такий підхід суперечить суті публічних закупівель як інструменту раціонального використання бюджетних коштів. Варто зазначити, що усунути такі порушення на поточному етапі здійснення Закупівлі неможливо. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
23-07-2025, 17:28
Документи:
Відповідно до підпункту 16.2. пункту 16 Оголошення про проведення цієї смпрощеної закупівлі Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). Шляхом перевірки у наведений спосіб електронного підпису, який накладено на пропозицію учасника ТОВ "АТМАРАКСИ", встановлено, що пропозиція цього учасника підписана удосконаленим електронним підписом керівника учасника, проте не кваліфікованим електронним підписом. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 16.2. пункту 16 Оголошення Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен накласти на пропозицію в цілому саме кваліфікований електронний підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.