Закупівлю оголошено - 04-07-2025, 17:26. Дата останніх змін - 23-07-2025, 17:30

Навчальний клас віртуального бойового середовища (Комплекс тактичної та психологічної підготовки «Protocol Kshatriy»)

Навчальний клас віртуального бойового середовища (Комплекс тактичної та психологічної підготовки «Protocol Kshatriy»)... Державна закупівля - UA-2025-07-04-010575-a Навчальний клас віртуального бойового середовища (Комплекс тактичної та психологічної підготовки «Protocol Kshatriy») від замовника Військова частина А1414 від 7/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-04-010575-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-07-2025, 17:26
по 10-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-07-2025, 00:00
по 15-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Cкасовано

Спрощена закупівля
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
12300000
12 300 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:123 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:369 000 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А1414
ЄДРПОУ:08152347 Досьє YouControl
Контактна особа:Дмитерко Володимир Васильович
Телефон:+380634713117
E-mail:komitet1414@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
17024, Україна, Чернігівська область,Десна, Чернігівський район
1



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Статтею 5 Закону визначено принципи здійснення закупівель, в тому числі максимальна економія, ефективність та пропорційність. Під час проведення Закупівлі було виявлено порушення цього принципу в частині ефективності та пропорційності. Це вбачається зокрема в обмеженому викладенні технічної специфікації та відсутності вимог щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам технічної специфікації. Відповідно пункту 2 частини 17 статті 14 Закону замовник відміняє спрощену Закупівлю в неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Відміна Закупівлі є доцільною у зв’язку порушення принципу ефективності та пропорційності, що проявляється у надмірно загальному або нечіткому викладенні технічної специфікації в умовах закупівлі. Відсутність вимог щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника цим умовам позбавляє замовника можливості об’єктивно оцінити технічні характеристики запропонованого товару (робіт, послуг), що створює ризики придбання продукції, яка не відповідає потребам. Такий підхід суперечить суті публічних закупівель як інструменту раціонального використання бюджетних коштів. Варто зазначити, що усунути такі порушення на поточному етапі здійснення Закупівлі неможливо. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

23-07-2025, 17:28

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Навчальний клас віртуального б ...
12 300 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Навчальний клас віртуального бойового середовища (Комплекс тактичної та психологічної підготовки «Protocol Kshatriy»)

1
комплект
Україна Чернігівська область селище Десна
по 15-11-2025
35740000-3
Симулятори бойових дій


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 17:26:22
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 17:26:22
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 17:26:22
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "АТМАРАКСИ"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 15-07-2025 по 23-07-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Новобудівельна будинок 5А, 49089, Антон Пономаренко
      Остаточна пропозиція:
      12 300 000 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      17-07-2025, 16:04

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 16-07-25, 11:36:25
      24

      Відповідно до підпункту 16.2. пункту 16 Оголошення про проведення цієї смпрощеної закупівлі Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). Шляхом перевірки у наведений спосіб електронного підпису, який накладено на пропозицію учасника ТОВ "АТМАРАКСИ", встановлено, що пропозиція цього учасника підписана удосконаленим електронним підписом керівника учасника, проте не кваліфікованим електронним підписом. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги підпункту 16.2. пункту 16 Оголошення Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен накласти на пропозицію в цілому саме кваліфікований електронний підпис.

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-07-25, 11:36:25
      Договір
      Цей договір було скасовано до підписання
      Системний номер договору:
      UA-2025-07-04-010575-a-c1
      12 300 000 UAH
      Ціна договору
      12 300 000 UAH
      Ціна договору без ПДВ

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ТОВ "АТМАРАКСИ"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      12 300 000 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      14-07-2025, 15:06:45
      Документи:
      Тип документа:
      1. Забезпечення тендерних пропозицій
      Підтверджується, що
      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
      3
      Доказ:
      Документ
      Гарантія 4658-25 (1).7z, Забезпечення пропозиції
      Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      5
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      0

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 17:34:02
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 17:26:22

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Навчальний клас віртуального бойового середовища (Комплекс тактичної та психологічної підготовки «Protocol Kshatriy»)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 17:26:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Забезпечення пропозиції , Надається електронна банківська гарантія
              Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Гарантія надається за формою, затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14.12.2020 № 2628, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 за № 275/35897, з врахуванням вимог, передбачених цим пунктом та статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія (замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони); — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Військова частина А1414 Місцезнаходження Замовника: Чернігівська область, Чернігівський район, селище Десна Код ЄДРПОУ: 08152347 Рахунок: UA628201720313211002202003165 в ДКСУ м. Київ
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 17:26:20
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Навчальний клас віртуального бойового середовища (Комплекс тактичної та психологічної підготовки «Protocol Kshatriy»)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 17:26:20
              Способи підтвердження:
              Документ
              Забезпечення виконання договору , Переможець закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії, сформованої у письмовій формі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від вартості договору. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону, а також у випадку розірвання договору за угодою сторін не з вини учасника. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків поставки товарів / надання послуг / виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості поставки товарів / надання послуг / виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем закупівлі з його вини. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету / на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Військова частина А1414 Місцезнаходження Замовника: Чернігівська область, Чернігівський район, селище Десна Код ЄДРПОУ: 08152347 Рахунок: UA628201720313211002202003165 в ДКСУ м. Київ
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              0
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 17:26:20
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ