Закупівлю оголошено - 04-03-2025, 10:51. Дата останніх змін - 01-04-2025, 16:24

«Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області» код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація

«Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області» код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7:... Державна закупівля - UA-2025-03-04-003468-a «Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області» код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація від замовника Військова частина А3091 від 3/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-04-003468-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-03-2025, 10:51
по 10-03-2025, 11:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-03-2025, 12:00
по 19-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 19-03-2025, 15:15
по 19-03-2025, 15:44

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4215750
4 215 750 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:21 078,75 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А3091
ЄДРПОУ:24981238 Досьє YouControl
Контактна особа:Марина Конончук
Телефон:+380676009391
E-mail:tenko_a3091@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
13302, Україна, Житомирська область,м. Бердичів, -
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Капітальний ремонт даху та ви ...
4 215 750 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 19-03-2025, 15:15
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області»

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 08-10-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ АртХаус   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-03-2025 по 29-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Велика Бердичівська, 89, 10002, Герасимчук Василь Васильович
Остаточна пропозиція:
4 000 163,94 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 000 163,94 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
25-03-2025, 11:43
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-04-003468-a-a1
Номер договору:
69
Дата підписання договору:
01-04-2025, 16:23
Строк дії договору:
з 01-04-2025 по 01-12-2025
4 000 163,94 UAH
Ціна договору
3 333 469,95 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-03-2025 по 27-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, Місто Житомир, вул. Гоголівська 16а, 10012, Ковалишина Наталя Анатоліївна
Остаточна пропозиція:
3 923 022 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 923 022 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-03-25, 23:30:22
24

Шановний учаснику! Під час розгляду Вашої пропозиції щодо закупівлі «Капітальний ремонт даху та вимощення будівлі 1/417, місто Бердичів Житомирської області» код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація ( ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-04-003468-a) замовником було виявлено ряд невідповідностей в інформації та документах подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), а саме: 1. Відповідно до вимог пункту 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 1 до Оголошення учасникам потрібно було підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір, предметом закупівлі якого є виконання робіт з нового будівництва об'єкта та/або реконструкції та/або капітального ремонту, у склад якого (яких) входять покрівельні роботи та роботи з влаштування вимощення. При цьому учасники можуть підтвердити виконання таких робіт не одним договором, а сукупністю декількох договорів, предметом яких є виконання окремих видів робіт, які є предметом закупівлі. Відповідно до вимог підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Додатку 1 Оголошення для документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) учасник у складі пропозиції повинен надати: - договір(-ри) з усіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (якщо такі зазначені у договорі), усіх сторінок додаткових угод до цього договору з відповідними додатками (окрім розрахунків до договірної ціни), якщо такі додаткові угоди укладались, або посилання на номер закупівлі (ідентифікатор тендеру) в електронній системі закупівель, де такий документ є у відкритому доступі, з обов’язковою наявністю додатків (якщо такі зазначені у договорі), додаткових угод; - документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів), наданого(их) відповідно до вимог п. 1.1.2. , а саме копії Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), копії Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами). Учасником у складі пропозиції було надано договір №2 про закупівлю робіт від 23.01.2023 року (1. Скан-копія аналогічного договору+акти PDF), що включає в себе покрівельні роботи та договiр № 1137-22 будівельного підряду від 06.10.2022 (3. Скан-копія аналогічного договору+акти PDF) що включає в себе роботи з влаштування вимощення. Так, аналогічний договір №2 про закупівлю робіт від 23.01.2023 року (Скан-копія аналогічного договору+акти PDF) було укладено на загальну суму 4 179 889 (чотири мільйони сто сімдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят дев’ять) грн. 20 коп. разом з додатковими угодами до договору №1, 2, 3, 4, 5, 6. Відповідно до додаткової угоди №6 від 23.05.2023 року договiрна цiна (цiна договору) складає 4 010 112 (чотири мільйони десять тисяч сто дванадцять) грн. 00 коп. Згідно актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) роботи було виконано підрядником ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» на загальну суму 3 849 934 (три мільйони вісімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять чотири) грн. 80 коп.. Тобто, учасником не було підтверджено повне виконання аналогічного договору, у склад якого входять покрівельні роботи, оскільки сума договору (згідно додаткової угоди №6) становить 4 010 112 (чотири мільйони десять тисяч сто дванадцять) грн. 00 коп., а робіт виконано на суму 3 849 934 (три мільйони вісімсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот тридцять чотири) грн. 80 коп.. (згідно документів, що підтверджують виконання робіт). Учасник у складі пропозиції надав Лист –пояснення (2. Лист –пояснення договір PDF) аргументувавши це тим, що роботи було виконано в повному обсязі, проте були деякі уточнення обсягів, тому сума по актам виконаних робіт склала 3 849 934,80 грн. Але наявність даного листа не являється документальним підтвердженням факту повного виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі - Особливості) надати документи , що підтверджують досвід виконання аналогічного договору, а саме на покрівельні роботи, шляхом завантаження уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. 2. Відповідно до підпункту 15.5. пункту 15 «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі: Пропозиція учасника спрощеної закупівлі та всі документи, які передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. На підтвердження інформації наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником у складі пропозиції відповідно до підпункту 1.2.2. пункту 1.2. Додатку 1 до Оголошення надано копію диплому МВ №603436 кошторисника Огорильцевська Світлана Вікторівна (інженер з проектно-кошторисної роботи) російською мовою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей копію диплому кошторисника (магістр та/або спеціаліст та/або бакалавр та/або молодший спеціаліст у галузі будівництва) (на працівника передбаченого в підпункті 2.1. пункту 2 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) з автентичним перекладом на українську мову шляхом завантаження через електронну систему закупівель. 3. Відповідно до підпункту 1.2.2. пункту 1.2. Додатку 1 Оголошення на підтвердження інформації наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник має надати: скановані копії документів (протоколів, витягів з протоколів), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах, на керівника підприємства, виконавця робіт, покрівельника, головного інженера, інженера з охорони праці, електрогазозварника, які зазначені в Довідці (пп. 1.2.1 п. 1.2), відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого наказом від 26.01.2005 № 15 Державним комітетом України з нагляду за охороною праці. На підтвердження інформації наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником у складі пропозиції було надано посвідчення на певних працівників, які мають прострочений термін перевірки знань, а також відсутні відповідні протоколи засідання комісії. Зокрема: Посвідчення на виконроба Хруса Олега Миколайовича видане ТОВ «КЦ «ПРАКТИКА» за програмою навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, Реєстраційний № 7 від 11.03.2024 р. – відсутній протокол засідання комісії від 15.03.2024 р. № 10-Г, Посвідчення № 079-07-24 видане ТОВ «КЦ «ПРАКТИКА» 15.03.2024р. про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000В – відсутній протокол засідання комісії. Посвідчення на головного інженера Гекалюка Миколу Миколайовича видане ТОВ «КЦ «ПРАКТИКА» 02.02.2024р. № 037-05-20245 – прострочена дата перевірки знань (02.02.2025 р.) та відсутній протокол засідання комісії. Посвідчення на інженера з охорони праці Тишкевич Світлану Деонізівну видане ТОВ «КЦ «ПРАКТИКА» № 142-3-2024 та № 142-2-2024 – відсутній протокол засідання комісії. Посвідчення на виконроба Зубрицького Олександра Володимировича видане ТОВ «КЦ «ПРАКТИКА» № 292-07-2023 – прострочена дата перевірки знань (09.11.2024 р.). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей відсутні підтвердні документи (протоколи засідання комісії, дійсні посвідчення), відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого наказом від 26.01.2005 № 15 Державним комітетом України з нагляду за охороною праці

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-03-25, 23:30:22

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 923 022 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 923 022 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
згідно довідки
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-03-2025, 23:09:21
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ АртХаус   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 000 163,94 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 000 163,94 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
наявна інформація
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
10-03-2025, 16:27:35
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЖК - Гарант"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 212 805,74 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 212 805,74 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖК-ГАРАНТ» овідомляє, що не планує залучати до виконання робіт іншого суб’єкта господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі понад 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-03-2025, 14:23:52
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 10:53:12
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 10:51:21
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:04-03-2025, 10:51:21
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ