Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 540 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЯРСЬКЕ ГОЛОВНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 34702930 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аліна Слободянюк |
| Телефон: | +380635748782 |
| E-mail: | alina_yarg@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08154, Україна, Київська область,м. Боярка, вул. Петра Сагайдачного, 30 |
3 |
Згідно додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав надання наступних документів: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), яка містить інформацію про: найменування контрагента, номер та дату договору, предмет договору, суму договору та довідку в довільній формі, що містить інформацію про виробника товару та країну походження товару. При розгляді тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АЛЮР» було виявлено, що учасником надано вказаний вище документ без зазначення суми договору. Водночас надано довідку, що містить інформацію про виробника товару та країну походження товару, яка адресована Інституту сцинтиляційних матеріалів Національної академії наук України. На виконання вимоги пункту 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 та в строки, зазначені у вказаній постанові, для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно надати: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), яка містить інформацію про: найменування контрагента, номер та дату договору, предмет договору, суму договору; не менше однієї копії договору у повному обсязі (з усіма додатками) та довідку в довільній формі, що містить інформацію про виробника товару та країну походження товару, яка адресована замовнику закупівлі
Згідно додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав надання наступних документів: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), яка містить інформацію про: найменування контрагента, номер та дату договору, предмет договору, суму договору. - не менше однієї копії договору у повному обсязі (з усіма додатками); - копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, у т.ч. підписані сторонами договору видаткові накладні на загальний обсяг поставки товару, вказаний у довідці; - позитивний лист-відгук від контрагента, з яким укладено аналогічний договір. Під аналогічним договором мається на увазі поставка товару згідно коду ДК 021:2015 18130000-9 спеціальний робочий одяг. При розгляді тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «АНВІ ГРУП» було виявлено, що учасником надано зазначені вище документи про виконання аналогічних договорів, в яких не визначено предмет закупівлі згідно з пунктом 21 частини 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме згідно коду ДК 021:2015 18130000-9 спеціальний робочий одяг. Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). При перевірці КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify з’ясувалось, що учасником ТОВ «АНВІ ГРУП» накладено удосконалений електронний підпис (УЕП). П.3 листа Міністерства цифрової трансформації від 16.02.2021 №1/06-3-1587 визначено, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. На виконання вимоги пункту 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 та в строки, зазначені у вказаній постанові, для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно надати: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), яка містить інформацію про: найменування контрагента, номер та дату договору, предмет договору, суму договору; не менше однієї копії договору у повному обсязі (з усіма додатками); копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, у т.ч. підписані сторонами договору видаткові накладні на загальний обсяг поставки товару, вказаний у довідці, позитивний лист-відгук від контрагента, з яким укладено аналогічний договір; також учаснику необхідно накласти кваліфікований електронний підпис на пропозицію до закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.