Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2025, 00:00
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - заступник начальника СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Калита Олена Борисівна - заступник начальника ВМТП, тел. 066-2380146, e-mail: O.Kalyta@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Катриджі 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) за кодом ДК 021:2015 – 30120000-6 – «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» 8. Кількість товарів, робіт послуг: 24 найменування (193 штуки) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 30 робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 320 000,00 грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.08.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 320 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
| ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
| Контактна особа: | Михайліна Ірина Василівна |
| Телефон: | 0487388177 |
| E-mail: | I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме: очікувана вартість закупівлі була розрахована з урахуванням вартості оригінальних товарів (картриджів) тому, що друкувальна техніка на яку потрібні ці картриджі закуплена Замовником у минулому році, а виробники друкувальної техніки, як правило, рекомендують використовувати оригінальні картриджі. Це пов'язано з тим, що вони розроблені спеціально для конкретних моделей принтерів та забезпечують найкращу якість друку та надійність роботи. Використання неоригінальних картриджів може призвести до зниження якості друку, пошкодження принтера або навіть анулювання гарантії. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІС Проєкт" надав свою пропозицію в якій запропонував як оригінальний Товар, так і еквівалент - сумісні картриджі, які можуть встановлюватись на друкувальну техніку. Але вартість еквіваленту на ринку значно нижча за вартість оригіналу, а у остаточній пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІС Проєкт" за результатами аукціону не врахована ця розбіжність, тому ціна на еквівалент вища, ніж на ринку. Замовником було направлено 15.08.2025 року на адресу Учасника лист з пропозицією знизити ціну на еквівалентні товари (з урахуванням вартості на ринку) та, відповідно зменшити ціну договору. Станом на 21.08.2025 року відповідь на пропозицію відсутня.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-09-2025, 00:00
Період оскарження:
з 21-08-2025, 15:45 по 01-09-2025, 00:00
Документи:
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2. Ідентифікаційний код: 01125672. 3. Місцезнаходження замовника: 68001, обл. Одеська, м. Чорноморськ, вул. Праці, буд. №6. 4. Предмет закупівлі: за кодом ДК 021:2015 – 30120000-6 – «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (Катриджі) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель : UA-2025-07-31-006514-a 6. Аргументація продовження строку розгляду тендерної ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІС Проєкт": керуючись Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) Закону України «Про публічні закупівлі» продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, з метою додаткової перевірки інформації наданої Учасником у складі пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.