Закупівлю оголошено - 04-09-2025, 16:12. Дата останніх змін - 04-09-2025, 16:12

ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи блискавкозахисту на об’єкті Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання»: Матеріальний склад (літ. «А»), що розташований за адресою: вул. Каштанова, буд. 66, м. Обухів, Київська обл.

ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи блискавкозахисту на об’єкті Комунального закладу Київської обласної ради «База спе... Державна закупівля - UA-2025-09-04-012483-a ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (Встановлення системи блискавкозахисту на об’єкті Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання»: Матеріальний склад (літ. «А»), що розташований за адресою: вул. Каштанова, буд. 66, м. Обухів, Київська обл. від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" від 9/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-04-012483-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-04-013627-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-09-2025, 16:12
по 10-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-09-2025, 16:12
по 13-09-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 15-09-2025, 12:26

Період оскарження умов закупівлі - по 10-09-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
428787.1
428 787,10 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 143,94 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ"
ЄДРПОУ:02125740 Досьє YouControl
Контактна особа:Коптєв Віталій Дмитрович
Телефон:380503802345
E-mail:vitnat3125@gmail.com
Місцезнаходження:
07801, Україна, Київська область,Бородянка, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Встановлення системи блискавко ...
428 787,10 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 15-09-2025, 12:26
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Встановлення системи блискавкозахисту на об’єкті Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання»: Матеріальний склад (літ. «А»), що розташований за адресою: вул. Каштанова, буд. 66, м. Обухів, Київська обл.

1
послуга
07801 Україна Київська область Бородянка ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157
по 31-12-2025
45310000-3
Електромонтажні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:12:48
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:12:39
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 16:12:39
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Встановлення системи блискавкозахисту на об’єкті Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання»: Матеріальний склад (літ. «А»), що розташований за адресою: вул. Каштанова, буд. 66, м. Обухів, Київська обл.
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              довідки , Згідно Додатку 1 до тендерної документації
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Встановлення системи блискавкозахисту на об’єкті Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання»: Матеріальний склад (літ. «А»), що розташований за адресою: вул. Каштанова, буд. 66, м. Обухів, Київська обл.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідки
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1. Довідка довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. В довідці зазначити обладнання, матеріально – технічну базу та будівельні машини і механізми, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів. 2. Документи, що підтверджують право власності/користування/залучення усього обладнання та матеріально-технічної бази, офісу (оборотно-сальдова відомість та/або інвентаризаційний опис та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей та/або договір оренди/суборенди та/або договір купівлі – продажу, договір про співпрацю та/або договір користування чи надання послуг тощо), а також будівельних машин і механізмів з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених у підсумковій відомості ресурсів згідно з Додатком 2 до тендерної документації. 3. Учасник повинен надати у складі пропозиції чинні свідоцтва про повірку або свідоцтво про калібрування засобів вимірювальної техніки або контрольно – вимірювальних приладів (мегомметр, омметр, або приладів, що виконуються функції зазначених), видані компетентним та повноважним суб’єктом, який має право видавати такі документи відповідно до діючого законодавства. 4. На підтвердження наявності в Учасника офісного та складського приміщень, Учасник у складі пропозиції надає витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або свідоцтво про право власності, або договір оренди/суборенди, або договір користування тощо. На підтвердження відповідності приміщень щодо можливості забезпечення необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження діяльності (офісного приміщення), надати в складі пропозиції висновок або технічний звіт тощо щодо доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до офісного приміщення Учасника, засвідчений підписом та печаткою сертифікованого експерта або експерта з технічного обстеження будівель і споруд. 5. Для виконання пусконалагоджувальних робіт Учасник повинен надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення перевірки наявності та стану кіл між заземлювачами й елементами що заземлюються та вимірювання значення опору заземлювального пристрою (надати свідоцтво (сертифікат або інший аналогічний документ) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку або сфери об’єктів та процесів системи вимірювань видане уповноваженим органом). У разі відсутності власної електротехнічної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Встановлення системи блискавкозахисту на об’єкті Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання»: Матеріальний склад (літ. «А»), що розташований за адресою: вул. Каштанова, буд. 66, м. Обухів, Київська обл.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідки
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 1. Довідка довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. В довідці зазначити не менше двох працівників, серед яких повинен бути або електромонтер, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів. 2. На працівників, зазначених в довідці, надати: - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці; - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці»; - протокол/витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». 3. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Встановлення системи блискавкозахисту на об’єкті Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання»: Матеріальний склад (літ. «А»), що розташований за адресою: вул. Каштанова, буд. 66, м. Обухів, Київська обл.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідки
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, який повністю відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам (довідка повинна містити інформацію про предмет договору, дату та номер договору, найменування замовника, суму виконаних зобов’язань, стан виконання договору, номер ідентифікатора закупівлі у разі надання аналогічного договору укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). 2. Аналогічним вважається договір, що включає в себе наступні види робіт: встановлення/монтаж/установку/улаштування тощо системи блискавкозахисту, виконаний в повному обсязі: 2.1. у разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору; 2.2. у разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа – відгуку від такого замовника (із зазначенням дати та номеру договору, суму (ціну) договору, та інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та своєчасності та про відсутність зауважень або судових позовів), документів для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/наданих послуг та/або видаткові накладні, або інші документи). Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Встановлення системи блискавкозахисту на об’єкті Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання»: Матеріальний склад (літ. «А»), що розташований за адресою: вул. Каштанова, буд. 66, м. Обухів, Київська обл.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Вимоги відсутні
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-09-2025, 16:12:39
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ