Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України. УВАГА! Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії повинно містити посилання на тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились до неї.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 826 969 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 49 134,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 49 134,84 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анісіфорова Світлана Анатоліївна |
| Телефон: | 380505703033 |
| E-mail: | svitlana.anisiforova@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
10 |
Текст рішення та ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції: У зв’язку з виникненням потреби більш детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКСПРЕС-ВР", поданої для участі у закупівлі Реконструкція лісової автомобільної дороги в Тупичівському лісництві Городнянського надлісництва філії «Північний лісовий офіс» ДП «Ліси України» квартал 111 – 114, 117, 118 протяжністю 3,81 км, інвентарний № 0651160, код ДК021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, (UA-2025-05-08-014657-a), враховуючи необхідність проведення аналізу значного обсягу документів тендерної пропозиції Учасника та визначені статтею 29 України «Про публічні закупівлі» строки розгляду тендерної пропозиції, Замовник ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 цього Закону з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 03.06.2025. Уповноважена особа Анісіфорова Світлана.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "ЕКСПРЕС-ВР" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) На виконання вимог пп.1.1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації Учасником надана довідка за формою №1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (файл «Довідка про МТБ.docx»), в якій відсутні дати видачі свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що не відповідає вимогам форми №1 щодо зазначення номеру та дати документу, які учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4. Також у наданій довідці міститься інформація про залучення для використання трактору/бульдозера марки ДЗ-42, згідно наданого свідоцтва серія ЕЕ №076773 – бульдозер (файл «68879АА бульдозер дз» у архівній папці «Техніка.zip»), що не відповідає встановленій вимозі щодо наявності трактора. При цьому у складі тендерної пропозиції відсутній документ-пояснення згідно з приміткою до цього підіпункту 1.1 – «Учасники можуть використовувати багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшення кількості техніки, що застосовується, не призведе до погіршення якості виконання робіт. У випадку використання багатофункціонального обладнання – надати довідку довільної форми із зазначенням переліку функцій такого обладнання.» 1.2) На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасником надана інформація у довідці за формою №1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (файл «Довідка про МТБ.docx») про залучення техніки, будівельних машин та механізмів за договором про надання послуг з екіпажем №01/05/2025-3 від 01.05.2025 з ТОВ "Експрес Техбуд" (екскаватори, бульдозери та трактор/бульдозер) та за договором № 01/05/2025-2 від 01.05.2025 р з ТОВ "Авто Допомога" (автокран). При цьому, якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасник повинен був надати в складі тендерної пропозиції відповідно до пп. 1.2.2.2 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації: копія листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі та замовник закупівлі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надається копія листа-підтвердження від власника таких машин, механізмів, обладнання щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі та замовник закупівлі). В складі тендерної пропозиції відсутні такі копії листів-підтвердження від ТОВ "Експрес Техбуд" та ТОВ "Авто Допомога", що не відповідає встановленим вимогам у зазначеного пп. 1.2.2.2. 1.3) На виконання вимог пп.2.1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка за формою № 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про наявність працівників.docx»), яка містить відомості та інформацію не про всіх працівників, що вимагалася згідно з цим підпунктом, а саме: відсутня інформація про машиніста крана (не менше 1 особи), машиніста трактора (не менше 1 особи) та машиніста бульдозера (не менше 2 осіб, проте в довідці наявна інформація тільки про 1 машиніста бульдозера Гонгалова В.М.), також наведена додаткова інформація про інженера-кошторисника. Також в стовпчику «форма працевлаштування» щодо працівника Гонгалов В.М. зазначено «залучений за договором надання послуг» замість «працівники субпідрядника/ співвиконавця і з зазначенням найменування відповідного суб’єкта господарювання», як передбачено умовами тендерної документації. ПІБ машиніста екскаватора в п. 15 довідки містить помилку, що не відповідає ПІБ в наказі від 29.03.2024 №09-к. Таким чином, наданий документ не відповідає вимогам пп. 2.1, зокрема пп.2.1.3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 1.4) Відповідно до наданої Учасником довідки за формою № 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про наявність працівників.docx») виконавець робіт Рачунь В. А. має освіту за спеціальністю «організація та регулювання дорожнього руху», що не відповідає вимогам згідно пп.2.2.2 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації щодо наявності в таких працівників вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, зокрема «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі», тощо. На підтвердження вимог зазначеного пп. 2.2.2 Учасником надано для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників, а саме щодо виконавця робіт Рачунь В. А. - копію диплома РВ №47131083 за спеціальністю «організація та регулювання дорожнього руху» за кваліфікацією інженера з безпеки руху (файл «Диплом Рачунь» у архівній папці «Працівники.zip»), що не підтверджують наявність у цього працівника вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, зокрема «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі», тощо та не відповідає встановленій вимозі. 1.5) Відповідно до вимог пп. 2.2.1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації Учасник мав надати копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або копії наказів про призначення на посаду або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або трудові договори/угоди (у разі наявності) або копії цивільно-правових угод/договорів з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю. Проте, в складі тендерної пропозиції надано повідомлення про прийняття на працівника роботу для Мордюка С.В. та Гонгалова В.М. без зазначення їх посад замість документів, передбачених цим пп. 2.2.1. 1.6) Відповідно до наданої Учасником довідки за формою № 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про наявність працівників.docx»), міститься інформація про головного інженера (майстра) Бабича О.О., при цьому згідно наказу від 19.04.2024 №13 цей працівник є головним інженером, учасником не надано документу на підтвердження виконання обов’язків майстра Бабичем О.О. 1.7) Згідно з довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (файл «Довідка про МТБ.docx») екскаватори, бульдозери та трактор/бульдозер залучаються у ТОВ "Експрес Техбуд" за договором про надання послуг з екіпажем №01/05/2025-3 від 01.05.2025 та автокран - у ТОВ "Авто Допомога" за договором про надання послуг з екіпажем № 01/05/2025-2 від 01.05.2025 р, тобто відповідно до пунктів 1.1, 3.1.2—3.1.3 вказаних договорів, виконавець зобов’язується надавати замовнику послуги технікою під керуванням екіпажу, екіпаж виконавця підпорядковується виконавцю. З наведеного слідує, що працівники (машиністи/водії екскаваторів, бульдозерів, трактора/бульдозер та автокрана), які будуть надавати послуги залученими транспортними засобами мають бути працівниками виконавців за зазначеними договорами №01/05/2025-3 від 01.05.2025 з ТОВ "Експрес Техбуд" та № 01/05/2025-2 від 01.05.2025 з ТОВ "Авто Допомога". Проте, у складі тендерної пропозиції Учасником надано інформацію та документи щодо штатних працівників учасника (Оксентюк Б.В., Клименко А.Г.) та відсутня інформація щодо залучених машиністів бульдозера, трактора/бульдозера та автокрана, що не відповідає встановленим умовам згідно пп. 2.2 та 2.3 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації. 1.8) В складі тендерної пропозиції Учасники не надано документ(и) для підтвердження кваліфікації машиніста крану, які підтверджують право допуску до робіт на крані автомобільному (посвідчення машиніста крана), що не відповідає пп.2.2.3 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації. 1.9) Відповідно до довідки за формою № 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про наявність працівників.docx»), наданої Учасником в складі тендерної пропозиції, інженер з якості Циганський В.М. та інженер-геодезист Малихін М.А. залучені за цивільно-правовими договорами. При цьому, відповідно до пп. 2.2.1 розділу І Додатку 2 тендерної документації у разі залучення працівників за цивільно-правовими угодами/договорами, у складі тендерної пропозиції також надаються листи-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі та замовник закупівлі). Учасником не надано таких листів від Циганського В.М. та Малихіна М.А., лист-згода від Циганського В.М. (файл «лист-згода Циганський ВМ» у архівній папці «Працівники.zip») надана на інший предмет закупівлі, що не відповідає вимогам пп. 2.2.1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації. 1.10) На підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасником надана довідка за формою №3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «Довідка про аналогічні договора.docx»), при цьому наведений договір №230 від 26.10.2023 на капітальний ремонт водовідведення по вул. Гайова в с. Юрівка Фастівського району Київської області не відповідає визначенню аналогічного договору у розумінні цієї тендерної документації відповідно до пп.3.1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір на будівництво, або реконструкцію, або капітальний, або поточний ремонт вулиці, або дороги, або проїзної частини, тощо. 1.11) Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Тендерної документації Забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Форма банківської гарантії наведена у розділі ІХ тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (надалі – Наказ). Відповідно вимог пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію з урахуванням останніх змін, що вносились до неї. Учасником у складі тендерної пропозиції надана ЕЛЕКТРОННА БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 000656/2025/ГР від 27.05.2025 (надалі – Гарантія) у вигляді електронного документу (архівна папка «Гарантія 000656.zip»), повне найменування гаранта АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «АСВІО БАНК», в якій виявлені невідповідності в частині пунктів 2,3 та 4 відповідно Розділу Х тендерної документації: Пункт 2 Гарантії учасника не відповідає пункту 2 Форми банківської гарантії, яка наведена у розділі Х тендерної документації в частині доповнення: «з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).» У Гарантії учасника в абзаці п’ятому пункту 3 зазначено: «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.» Тобто, підпункти 1, 2, 3, 4 пункту 3 не відповідають вимогам абзацу п’ятого пункту 3 Форми банківської гарантії, яка наведена у розділі ІХ тендерної документації, а саме: «1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; 4) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацем 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.» У Гарантії учасника у підпункті 3 пункту 4 зазначено: «3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання», що не відповідає підпункту 3 пункту 4 Форми банківської гарантії, яка наведена у розділі ІХ тендерної документації в частині відсутності формулювання «принципалом». 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – підпункти 1.1, 1.2.2.2, 2.1, 2.1.3., 2.2, 2.2.1-2.2.3, 2.3 та 3.1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, пункт 2 розділу ІІІ Тендерної документації та пункт 6 Додатку 2 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлена або уточнена заповнена довідка за формою № 1 з інформацією про наступну мінімальну обов’язкову кількість власної та/або залученої техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо) відповідно до вимог пп.1.1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації. 3.2) Відповідно до вимог пп. 1.2.2.2. Додатку 2 до Тендерної документації: копії листів - підтвердження орендодавця або лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі та замовник закупівлі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надається копія листа-підтвердження від власника таких машин, механізмів, обладнання щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі та замовник закупівлі) – щодо залучення техніки, будівельних машин та механізмів за договором про надання послуг з екіпажом №01/05/2025-3 від 01.05.2025 з ТОВ "Експрес Техбуд" (екскаватори, бульдозери та трактор/бульдозер) та за договором № 01/05/2025-2 від 01.05.2025 р з ТОВ "Авто Допомога" (автокран) 3.3) Оновлена або уточнена довідка за формою № 2 з інформацією про наступну мінімальну обов’язкову кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог підпункту 2.1 з інформацією про всіх працівників згідно з підпунктами 2.1.1-2.1.3 та форми №2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 3.4) Для підтвердження кваліфікації інженерно-технічних працівників, визначених пп. 2.1.1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації (крім геодезиста), - оновлені або уточнені копії дипломів про наявність в таких працівників вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом в дорожній галузі, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, зокрема «Автомобільні дороги», «Мости та тунелі», тощо - зокрема для виконавця робіт. 3.5) Відповідно до вимог пп. 2.2.1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або копії наказів про призначення на посаду або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або трудові договори/угоди (у разі наявності) або копії цивільно-правових угод/договорів з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю – для Мордюка С.В. та Гонгалова В.М. 3.6) Відповідно до вимог пп. 2.2.1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копія звіту до органу Державної податкової служби за останній звітний період за розділом “Наймані працівники” або копії витягів із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) або копії наказів про призначення на посаду або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) або трудові договори/угоди (у разі наявності) або копії цивільно-правових угод/договорів з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю – на підтвердження виконання обов’язків майстра Бабичем О.О. 3.7) Відповідно до вимог пп. 2.3 у разі залучення учасником потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, - оновлену або уточнену інформацію та документи, передбачені пунктом 2.2 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, від субпідрядників/співвиконавців щодо працівників, які будуть надавати послуги залученими транспортними засобами за зазначеними договорами №01/05/2025-3 від 01.05.2025 з ТОВ "Експрес Техбуд" та № 01/05/2025-2 від 01.05.2025 з ТОВ "Авто Допомога". 3.8) Документ(и) для підтвердження кваліфікації машиніста крану, які підтверджують право допуску до робіт на крані автомобільному (посвідчення машиніста крана), згідно пп.2.2.3 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації. 3.9) Відповідно до пп. 2.2.1 розділу І Додатку 2 тендерної документації листи-згоди про залучення до виконання робіт згідно з предметом закупівлі (обов’язково вказується предмет закупівлі та замовник закупівлі) від Циганського В.М. та Малихіна М.А. 3.10) Оновлена або уточнена довідка за формою №3 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до пп.3.1 розділу І Додатку 2 до Тендерної документації. 3.11) Уточнену банківську гарантію або зміни до ЕЛЕКТРОННОЇ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ № 000656/2025/ГР від 27.05.2025. Нагадування: Учасник процедури закупівлі має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження уточнених або нових документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.