Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-04-07-015309-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації. Строк поставки та строк дії договору зазначений в Додатку 4 до тендерної документації. Строк дії договору залежить від дати підписання договору та буде розрахований під час укладання договору.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 405 651 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 194 056,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 582 169,53 UAH |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsoua.com/ |
| Контактна особа: | Головачова Марія Василівна |
| Телефон: | 380442936381 |
| E-mail: | GOLOVACHOVA-MV@TSOUA.COM |
| Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
4 |
Строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИМЮКРЕЙН" (ЄДРПОУ 33599941) по предмету закупівлі «Детектори та аналізатори (Хроматографічний комплекс з детектором сірки)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-08-005723-a) продовжено до 20 робочих днів.
Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимоги п.п.1.1.1 п.1.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації, Учасником в складі тендерної пропозиції надано (завантажено) Гарантійний лист Учасника (файл 1.1. Гарантійний лист учасника, Додаток 1.1.pdf.p7s від 07.05.2025 р.»). У наданому Гарантійному листі (Таблиця 1) Учасником у колонці №4 зазначена кількість – «1». Водночас, відповідно до умов тендерної документації, належна кількість Товару становить «6». Також, відповідно до п. 3.2 частини 3 розділу I Додатку 2 до тендерної документації, учасник закупівлі повинен надати у складі пропозиції оригінал та/або електронну копію, та/або скановану копію установчого(-их) документа(-ів) (статуту або установчого договору, або положення) або довідку (у довільній формі) з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). ТОВ «ШИМЮКРЕЙН» у складі пропозиції надали файл «3.2. Довідка про перехід на модельний статут.pdf.p7s.zip» (від 07.05.2025, 15:10). У зазначеному файлі міститься довідка з кодом адміністративних послуг – 432003150075. Згідно з п. 2 Постанови КМУ від 27.03.2019 № 367, у разі подання для державної реєстрації створення ТОВ або переходу на модельний статут документів в електронній формі, редакція модельного статуту визначається товариством шляхом обрання відповідних варіантів «за замовчуванням» або інших положень, передбачених постановою. У разі подання документів у паперовій формі вважається, що обрано варіанти «за замовчуванням». Однак у довідці, наданій ТОВ «ШИМЮКРЕЙН» (код 432003150075), модельний статут не містить обраних варіантів «за замовчуванням» або інших відповідних положень. Таким чином, неможливо встановити, відповідно до яких саме положень модельного статуту та чинного установчого документа здійснює свою діяльність ТОВ «ШИМЮКРЕЙН». Отже, у складі пропозиції ТОВ «ШИМЮКРЕЙН» не надано оригінал та/або електронну копію, та/або скановану копію установчого(-их) документа(-ів), або належним чином оформлену довідку з кодом адміністративних послуг, що дозволяє встановити чинні установчі документи, чим порушено вимогу п. 3.2 частини 3 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, відповідно до вимог підпункту 6.1 пункту 6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації, антикорупційна програма, надана ТОВ «ШИМЮКРЕЙН» в електронному файлі «6.1. Копія антикоруп.програми.pdf.p7s», оформлена з порушенням логічної послідовності розділів та пунктів. У зв’язку з цим неможливо встановити цілісність та повноту змісту документа, що є порушенням вказанної вимоги тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Учасник повинен виконати вимогу п.п.1.1.1 п.1.1. розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 2. Учасник повинен виконати вимогу п.п 3.2. частини 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 3. Учасник повинен виконати вимогу п.п 6.1 п.6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оригінал або електронна копія або сканована копія ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА УЧАСНИКА, який складений за формою та відповідно до вимог, які наведені в Додатку 1.1 до тендерної документації. 2. Учасник повинен виконати вимогу п.п 3.2. частини 3 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 3. Учасник повинен виконати вимогу п.п 6.1 п.6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. При цьому приведення документів у відповідність вимогам, що передбачені п.1.1.1 розділу І, п.п 6.1 п.6 розділу I та п.п 3.2 частини 3 розділу I Додатку 2 до тендерної документації не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.