Закупівлю оголошено - 03-12-2025, 15:07. Дата останніх змін - 03-12-2025, 15:05

охорона об'єктів комунальної власності

охорона об'єктів комунальної власності... Державна закупівля - UA-2025-12-03-014722-a охорона об'єктів комунальної власності від замовника УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ТА ПРИВАТИЗАЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІКИ ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 12/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-03-014722-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-03-002605-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 15:07
по 08-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 15:07
по 11-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 11-12-2025, 12:19

Період оскарження умов закупівлі - по 08-12-2025, 00:00

Закупівля для потреб 2026 року.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
42248428.8
42 248 428,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:211 242,14 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ТА ПРИВАТИЗАЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІКИ ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:14095412 Досьє YouControl
Контактна особа:Білий Андрій Сергійович
Телефон:380577252562
E-mail:biliy@city.kharkiv.ua
Місцезнаходження:
61003, Україна, Харківська область,Харків, майдан Конституції, будинок 16
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
охорона об'єктів комунальної в ...
42 248 428,80 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 11-12-2025, 12:19
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

охорона об'єктів комунальної власності

376 680
година
Україна Харківська область Харків
з 01-01-2026 по 31-12-2026
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:05:16
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:05:17
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:05:17
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:05:17
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:05:17
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:05:17
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:05:17
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:05:17
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:05:17
                  Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                  +-
                  Пропозиції
                  + -
                  Документи тендеру
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 15:05:23

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      8. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                      2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Інформація про субпідрядника /співвиконавця. , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення згідно наявної можливості у рамках цієї закупівлі).
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту охорона об'єктів комунальної власності
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей Учасника, виконати умови Замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у Учасника: пульту централізованого спостереження; спеціальних засобів* (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів*; засобів зв’язку*; форменого одягу; транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони Учасника у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника чи при загрозі особистій безпеці персоналу охорони на об'єктах охорони; службових собак; вольєрів* для утримання службових собак. На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає: 1.2. Документи, що підтверджують наявність у Учасника транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких Учасник зазначений як власник та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів. Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів мають бути видані організацією, що має на це право, та бути у формі, відповідно до Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 № 137. У разі, якщо учасник надає документ, що не відповідає вищевказаним вимогам, ним надається лист-роз’яснення з посиланням на положення чинного законодавства, що підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам. Транспорт реагування Учасника має бути обладнаний відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність», в підтвердження чого надати Дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Документи надаються на кожен транспортний засіб. 1.2.1. У відповідності до пункту 15 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 405), керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан. На підтвердження відповідності вказаним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції надає скановану копію з оригіналу актуального документу, що підтверджує отримання територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки відповідної інформації про наявність транспортних засобів або довідку про перебування транспортного засобу на військовому обліку, що видана відповідним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. Документи надаються щодо кожного транспортного засобу, залученого для виконання умов закупівлі. 1.3. Гарантійний лист Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) оформлений належним чином, яким Учасник, гарантує Замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше п’яти, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої). У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються скановані копії з оригіналів чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії. 1.4. Інформацію про спецодяг (уніформу) охоронників, відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – Учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період). 1.5. Акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження Учасника. 1.6. Документи на право власності на нежитлове приміщення або договір оренди нежитлового приміщення, де розміщується пункт централізованого спостереження. 1.7. Документи про зарахування на баланс не менш двох службових собак, а саме – актів приймання-передачі основних засобів (типова форма № 03-1 затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352 або іншої форми). 1.8. У зв’язку з тим, що службові собаки, які підтверджені Учасником відповідно вимог п.1.7 цього розділу, є джерелом підвищеної небезпеки, на кожну службову собаку, якого Учасник залучить до виконання договору, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані копії з оригіналів таких документів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації: - міжнародний ветеринарний паспорт/ветеринарний паспорт на кожного собаку; - документ, виданий державними ветеринарними закладами/ або ветеринарними закладами/або ветеринарними клініками, що підтверджує проведення щеплення собаки проти сказу (документ про останнє та наступне щеплення собаки проти сказу, у разі відсутності відповідної відмітки про останнє та наступне щеплення у ветеринарному паспорті на кожну службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг; у разі відсутності інформації у вигляді квитанції/довідки про останнє та наступне щеплення собаки достатньо наявність відповідної відмітки про останнє щеплення у ветеринарному паспорті, що проведене в цьому календарному році або проведене датою не більш річної давнини від дати подання пропозиції учасника); - свідоцтва/або дипломи/або інші документи, підтверджуючі, що кожен службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси/або іспити дресирування по слухняності і караульній службі/або по слухняності і захисній службі, або випробування/змагання з ІРО-1/або ІРО-2/або ІРО-3 в державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій або іншими організаціями, що мають відповідний КВЕД; - реєстраційне свідоцтво/посвідчення службового собаки, видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями; - діючі договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам на кожного задіяного в охороні службового собаку. 1.9. Документи, що підтверджують наявність у Учасника вольєрів у кількості не менше 2-х, для утримання службового собаки, а саме - актів приймання-передачі основних засобів (типова форма № 03-1 затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352 або іншої форми).
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту охорона об'єктів комунальної власності
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 2.1. Довідка що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням загальної кількості працюючих осіб в Учасника, у тому числі кількість персоналу охорони, інструктора(ів) службового собаківництва. В довідці окремо зазначити інформацію про П.І.Б., посаду, кваліфікацію (спеціальність), розряд персоналу охорони Учасника, які мають необхідні знання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам, передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (не менше 60 осіб, що відповідно до вимог Державного стандарту професійно-технічної освіти (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) за професією «Охоронник» (Код: 5169) 3-4 кваліфікаційного розряду). 2.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником (трудові договори та/або накази про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 60 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. 2.3. Документ про освіту державного зразка, що підтверджує проходження відповідного навчання або професійної підготовки і наявність кваліфікації (охоронника, охоронця) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 60 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. Документи про освіту повинні відповідати вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» та узгоджуватися з вимогами Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства освіти України від 31.12.1998 № 201/469. Документи про освіту мають бути оформлені відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.04.2015 № 387 «Про затвердження Порядку замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка». У разі, якщо учасник надає документи, що не відповідають вищевказаним вимогам, ним надається роз’яснення державних органів та/або лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства з поясненням причини такої невідповідності та/або підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам. 2.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 60 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу, з датою видачі не більш місячної давнини від дати прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (чинних на дату подання) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 60 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. 2.6. Документ, що підтверджує відсутність в особи персоналу охорони обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку (чинну на дату прийняття працівника на роботу або пізнішою датою) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 60 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. 2.7. На підтвердження наявності інструктора службового собаківництва надати не менше одного діючого свідоцтва/або посвідчення (посвідчень) інструктора службового собаківництва, виданого державними установами, організаціями/або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, або документ про освіту за відповідною професією державного зразку, що виданий навчальними закладами, підприємствами, установами, організаціями будь-якої форми власності, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності та атестацію за відповідною професією, при цьому інструктор службового собаківництва має бути штатним працівником Учасника (надати розпорядчий документ Учасника про призначення на посаду інструктора службового собаківництва, або трудовий договір та/або наказ про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою), або копію діючої трудової угоди працівника учасника, та/або договір цивільно-правового характеру (у разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій).
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту охорона об'єктів комунальної власності
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , 3.1. Довідка, яка підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог цієї тендерної документації, в яких міститься інформація щодо Замовника та його контактні телефони, ПІБ, посада контактної особи відповідного Замовника, юридична адреса Замовника за встановленою формою: (Аналогічним договором вважається договір, який укладено на предмет закупівлі в рамках одного і того ж коду СPV). 3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1. цього розділу, надати не менше однієї сканованої копії з оригіналу договору. Договір, у разі укладання його із Замовником, який відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із Замовником, який не відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з Замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були надані послуги згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту охорона об'єктів комунальної власності
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність фінансової спроможності
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 03-12-2025, 15:05:18
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю , Надати скановану копію з оригіналу фінансової звітності за 2024 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Фінансова звітність Учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835. Для Учасників, які не подавали звітність в 2024 році, обов’язкове надання проміжної фінансової звітності або пояснення з посиланнями на нормативно-правові акти про причини неможливості надання таких документів.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ