Послуги з технічного обслуговування техніки Замовника повинні відповідати вимогам встановленим «Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.14 р. № 615, порядку їх проведення, визначеному «Положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів», затвердженим наказом Міністерства транспорту України № 102 від 30.03.1998 р. та інструкцій заводу - виробника. Учасник повинен здійснювати виїзд по заявці Замовника, для технічного обслуговування, протягом 3 робочих днів з моменту надходження заявки. Місце надання послуг – за місцем знаходження техніки на території України. Перелік послуг є орієнтовним та може бути змінений Замовником (в межах суми Договору), виходячи з видів послуг (необхідність виконання яких не могло бути передбачено Замовником при оголошенні закупівлі та що виникли після проведення закупівлі), зазначених в дефектних актах на екскаватори, які підлягають технічному обслуговуванню.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 131 100 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 655,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0200 |
| ЄДРПОУ: | 33158337 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Пасічник |
| Телефон: | +380324932153 |
| E-mail: | tendt0200@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-02-2025, 17:34
Документи:
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель: - згідно пункту 4 Додатку 4, а саме -Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ такого змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх відносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Примітка: *у разі застосування зазначеної санкції замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у закупівлі та може відхилити пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником ТОВ "Констракшн Машинері" надано Довідку від 04 квітня 2024 р. №CML8-10/02/2025. Необхідно надати довідку актуальну з коректною датою видачі. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 5 Додатку 4, а саме: - Гарантійний лист (довідка), що постачальник не є юридичною особою — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) — резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран, або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської республіки Іран. Учасником ТОВ "Констракшн Машинері" надано Довідку від 10 лютого 2025 р. №CML9-10/02/2025, однак у даній довідці відсутня інформація щодо участі/неучасті резидента, юридичної особи створеною та/або зареєстрованою Ісламської республіки Іран, кінцевим бенефіціарним власником (власником) Ісламської республіки Іран, та не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням Ісламської республіки Іран. Необхідно надати довідку з повною інформацією в тому числі Ісламської республіки Іран. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель. - згідно пункту 11 Додатку 4, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. ТОВ "Констракшн Машинері" надано Довідку від 10.02.2025 р. №770/5/31-00-13-02-20-Е термін дії якої до 19.02.2025 року. Просимо надати дану Довідку з оновленими даними шляхом завантаження в електронну систему закупівель. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.