Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 178 110 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 890,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 000 UAH |
| Замовник: | Управління майном спільної власності Львівської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 25255072 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марта Євгенівна Струс |
| Телефон: | +380671699135 |
| E-mail: | umsv.lor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,місто Львів, ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно ч.2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник має надати довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було виявлено, що в довідці про працівників назва посад в п.2 не відповідають наказу і трудовій книжці (згідно штатного розпису і трудової книжки -назва посади працівника по п.2 - старший складальник годинників) 1.2. Згідно ч. 2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації учасник має надати довідку, складена у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де зазначено: - інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка); - підстави використання такого майна; - наявну кількість; - відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально- технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - сканований оригінал договору оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна обов’язково включати інформацію про сервісний центр (для виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування товару), із зазначенням його адреси, телефону, адреси електронної пошти та режиму роботи. Перевіривши документи, надані Учасником, було встановлено невідповідність між зазначеними в довідці обладнанням та підтверджуючими документами щодо такого, зокрема такі документи надані не на всі позиції. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати відкориговану в частині посади довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з працівників, їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом . 2.2. Надати оновлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з коригуванням переліку обладнання або документи, що підтверджують право власності/користування згідно вимоги на весь перелік обладнання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.