Закупівлю оголошено - 18-11-2025, 14:56. Дата останніх змін - 18-11-2025, 14:56

Код ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Код ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки... Державна закупівля - UA-2025-11-18-012036-a Код ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради від 11/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-18-012036-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-18-013586-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-11-2025, 14:56
по 21-11-2025, 10:00

Термін поставки товару: з дати укладання договору до 31 грудня 2025 року. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Покупцем на електронну адресу Постачальника з відповідною інформацією. Строк поставки Товару – на протязі трьох робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником від Покупця, в якій зазначається необхідна кількість товару та місце його поставки. Місце поставки товару: склад Покупця за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе, буд. 10А з 8-00 до 14-00 години. Доставка і розвантаження товару (також доставка документів) здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. ВИВАНТАЖЕННЯ НА СКЛАД (ІЗ ЗАНЕСЕННЯМ В ПІДВАЛЬНЕ ПРИМІЩЕННЯ СКЛАДУ) ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ СИЛАМИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
21260
21 260 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний заклад психоневрологічної допомоги та соціально значущих хвороб» Запорізької обласної ради
ЄДРПОУ:05498909 Досьє YouControl
Контактна особа:Інна Голуб
Телефон:+380612967692
E-mail:holub_inna@ukr.net
Місцезнаходження:
69033, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, Оріхівське шосе, будинок 10А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рушники паперові

278
штука
69033 , Україна , Запорізька область , Запоріжжя , вул.Оріхівське шосе, 10А ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Розмір, см21x21Активна18-11-2025, 14:54
КолірБілийАктивна18-11-2025, 14:54
Кількість шарівДвошаровіАктивна18-11-2025, 14:54
ОсноваЦелюлозна основаАктивна18-11-2025, 14:54
ТипВ листахАктивна18-11-2025, 14:54
Тип складанняZ-складанняАктивна18-11-2025, 14:54
Наявність гільзиНіАктивна18-11-2025, 14:54
Кількість листіввід 200 до 200штукаАктивна18-11-2025, 14:54
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-11-2025, 14:56:52
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:18-11-2025, 14:54:49
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата здійснюється за фактом поставки та відвантаження Постачальником товару на склад на підставі видаткової накладної
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          1 - Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається Замовником у вигляді застави в розмірі, що не перевищує 5% вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості (ціни) договору. Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника.
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-11-2025, 14:54:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Підтвердити відповідно технічної можливості майданчика на якому працюють учасники (так, ні, згоден, не згоден або завантаженням довідки про погодження відповідності у довільній формі тощо)
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-11-2025, 14:54:50
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 18-11-2025, 14:54:50
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ